DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg er selv 21 og samboer er 25. Vi har vært hos gyn idag, og har fått sendt avgårde søknad til ivf, så da gjenstår den store ventetiden. Er grusomt å ikke ha noen andre å snakke med dette om, siden jeg ikke vil gi noen rundt meg store forhåpninger, hvis vi tar prøverør og det ikke funker. Hadde vært utrolig hyggelig å snakket med noen andre i samme situasjon:) Vi bor i Gjøvik og ble henvist til riksen/ullevål:)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Hei! Jeg er selv 23 år og har holdt på med icsi behandling i over 3 år allerede! Vi er nå i gang med vårt 6. forsøk. Går det ikke denne gangen så er dette nok det siste forsøket vårt. Orker ikke holde livene våre på vent lengre. Så regner egentlig med at det ikke vil gå denne gangen heller, så da blir det nok adopsjonsprosess på oss fra høsten av:) For min del så er det bare nærmeste familie og venner som vet om at vi har prøvd, også sjefen min da. Syntes selv at det på mange måter er lettere å 'snakke' med de flotte menneskene som er her inne, de forstår liksom hva vi går gjennom og alt:) Selv har vi holdt til i Tromsø UNN, men nå er vi i Stockholm for PGD behandling:)
Pöialliisi Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Jeg er 28 år, men min mann har passert 30. Vi har vært ganske åpne om vårt store prosjekt. Og jeg har følt at jeg har motatt utrolig mye støtte fra dem. Vårt første forsøk i januar var negativ, det var en nedtur... men vi har klart oss og vi skal begynne medisineringen til fryseforsøk neste uke. Vi holder oss til Ullevål.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Hei *Håp_i_2020?* Jeg og sambo skal på Hausken klinikken i Haugesund i morgen for samtale og gjennomgang av videre behandlingsopplegg. Jeg er 24 år og han 27. Gyn her i Bergen vil ikke sende henvisning til ivf til det offentlige før juni da hun vil at vi skal gjøre oss ferdig med Pergo. Pga all ventetiden i det offentlige, har vi valgt å prøve privat istedet. Spennende! Hvor lenge har dere prøvd? Har du gått på Pergo også eller? Tvitvi for oss alle her inne )
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Jeg er 25, samboer er 30. Vi hadde første icsi forsøk i mars, og er 6 uker på vei i morgen;) Lykke til
Emmicke Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Hei! Vi er 27 (jeg) og 28 og har vært gjennom prøverør på Ullevål. Veldig fornøyd med de:) (hadde lest litt negativt om de før vi kom i gang, synes ikke noe av det stemte) Klaffet på 1.forsøk, er 10+2 nå. Masse lykke til, spør gjerne om du lurer på noe! Følte meg også veldig alene, men det hjelper veldig med masse flotte jenter med erfaringer på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå