Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på noe.. er det vanskeligere å høre hjertelyd når morkaka ligger foran ungen?

På privat UL i uke 13 fikk jeg nemlig beskjed om at morkaka ligger foran ungen, derfor er jeg skeptisk til å prøve doppleren min i tilfelle jeg ikke finner hjertelyden denne gangen..orker ikke å gå rundt og engste meg unødvendig hvis jeg ikke finner den liksom..

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143138658-hjertelyd-og-morkaka-foran/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det skal ikke være vanskeligere og høre kjertelyden fordet om morkaka ligger foran....jeg hadde den foran i forige svangerskap, men det var aldri problem og høre hjertelyd heldigvis....

ulempen med og ha den foran er at det kan ta lengre tid før man kjenner spark utenpå magen...

lykke til

Jeg hadde morkaka foran i mitt første svangerskap og i dette. Legen min sa at om morkaka ligger foran, kan den fungere litt som en lyddemper, slik at det ikke alltid er så lett å finne den. Jeg er 16+1 og vi fant den til slutt hos legen i forige uke. Nå finner jeg den hjemme også, med litt leting :)

Det at morkaka ligger foran, kan også dempe følelsen av bevegelse der inne litt også. Jeg forventer ikke å kjenne liv før om et par uker. Litt kjedelig, men sånn er det :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...