Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 13. april 2011 #1 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg er bare 4+1 idag, men herregud så jeg gleder meg til å få mage, og at ALLE ser at jeg er gravid. Jeg gleder meg til å kjenne spark fra det lille vidunderet, og jeg gleder meg til svangerskapet er overstått og jeg får den lille babyen i armene mine. Jeg gleder meg så mye at jeg måtte titte litt på det jeg har spart av klær fra guttungen. Jeg har kastet det meste, men tok vare på det som så fint ut og ikke var ihjelvaska. Jeg har noen plagg i str 50 og 56, og har lagt det ut over bordet. Det er så smått!!!! Det er helt utrolig at min snart 6 år gamle gutt har vært så liten. Han er jo idag en stor gutt på 126 cm og 26 kg, og begynner på skolen til høsten! Det er uvirkelig. Forhåpentligvis har vi fått babyen før jul og jeg kan feire jul som to-barns mamma, og guttungen kan feire sin første jul som storebror. Idag har jeg også bestilt en t-skjorte til guttungen der det står "Jeg skal bli storebror!". Tipper han blir knalltøff til sommeren når han kan bruke den! Ved inngangen til juni kan vi virkelig gjøre det offentlig for ALLE. Jeg har også min første svangerskapskontroll den 30. mai, og da håper jeg å få høre hjerteslag. Jeg planlegger også å fortelle om svangerskapet til min mor på lørdag, for da har hun bursdag. Hun har mast om flere barnebarn i sikkert to år, så hun kommer til å bli kjempeglad for nyheten. Akkurat nå så er jeg fortsatt redd for abort, men jeg føler samtidig en ro inni meg og jeg føler på meg at noe skjer. Jeg er kjempeoppblåst i magen, og jeg kjenner at det stikker og strekker i buken om jeg snur meg brått eller kanskje hoster. Det hadde jeg sist jeg var gravid også, og jeg tar det som et tegn på at livmoren vokser. Dette ble litt langt, men jeg er så glad og fornøyd akkurat nå. Jeg har ikke merket så mye til kvalmen enda, men sist svangerskap fikk jeg kvalmen og spyinga i uke 9, og den varte i noen uker. Jeg har derimot begynt å plages med vondt i bekken og korsrygg allerede. Grusomt tidlig! Jeg fikk bekkenløsning i uke 20 sist. Er det virkelig mulig å få bekkenløsning (tegn på bekkenløsning) omtrent i det en blir gravid? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143138370-et-tilbakeblikk-og-tanker-for-tiden-fremover/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 13. april 2011 #2 Del Skrevet 13. april 2011 Et hyggelig innlegg! Ville bare si gratulere og lykke til videre. Hilsen ei som også er veldig fornøyd og overvelda for tiden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143138370-et-tilbakeblikk-og-tanker-for-tiden-fremover/#findComment-143138430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina 79:) Skrevet 14. april 2011 #3 Del Skrevet 14. april 2011 Så koselig! Gratulerer så masse, jeg har selv termin i dag, og er veldig glad for å snart få hilse på lillebror. Ang. bekkenløsningssmerter, så har jeg hatt det under både EL og mensen, så smertene kan komme med en gang. De er jo hormonelt betinget, og har egentlig ikke noe med vekten av graviditeten å gjøre. Bare ta det med ro og føl på begrensningene dine. Ikke utfordre bekkenet, men det husker du kanskje fra sist. Håper du får et fint svangerskap! Masse lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143138370-et-tilbakeblikk-og-tanker-for-tiden-fremover/#findComment-143139583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå