Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de ikke har sett noe til slimproppen før fødselen har starta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forrige gang merket jeg ikke noe til den :)

Skrevet

Min gikk under fødsel - med ca 5-6 cm åpning. Den gikk når jeg var på do - klask sa det i do - gjett om jeg stokk!!! da hadde vannet gått for leeeenge siden.

Skrevet

Jeg såg ingenting til den forrige gang. Nå er jeg ikke kommet lenger enn til uke 36 så jeg antar at om den går så blir det ikke på noen uker ennå.

Skrevet

Ok, så da er det ett håp om at fødselen bare kan starte :P

Skrevet

Ikke sett noe til den på noen av de to forrige så går ikke å venter på den nå heller : ) Bare begynt med rier på de forrige så også helt fjernt at vannet plutselig skal kunne gå - det har de måttet ta langt uti forløpet på begge de forrige.

Skrevet

Så ikke tegn til hverken slimpropp eller andre ting før fødsel sist. Hadde faktisk ingen tegn før jeg plutselig våknet en morgen og skjønte at i dag har jeg plutselig rier. De ble ikke så veldig vonde de første timene heller, bare regelmessige og ubehagelige nok til at jeg ikke fikk sove mer.

Vannet gikk midt under fødselen da jordmor sjekket åpning, så fikk ikke "gleden" av det symptomet heller.

Nå føler jeg nesten at det er litt "stille før stormen", kroppen er helt rolig i dag. Har termin i dag faktisk, og har bare hatt litt mensen vondt i ryggen og kynnere som ikke er vonde denne gangen.

Skrevet

Hei du!

Jeg skal ha mitt 5 barn nå og denne slimproppen har jeg aldri hørt om eller sett noe til. Har heller aldri hørt jordmor snakke om dette.

Hva er det egentlig???

Skrevet

Proppen min gikk heller ikke før vi var innlagt på sykehuset og jeg satt på do etter å ha fått klyster. Da hadde jeg hatt kraftige rier i 24 timer allerede.

Skrevet

med andremann gikk den etter jeg fikk satt inn ballongkateter...dvs mens dem skulle sette igang fødselen..med tredjemann gikk den 1,5 mnd før termin...så det dannet seg nok en ny innen han ble født 5 dager før termin. med førstemann hadde jeg aldri hørt eller sett noe om noen slimpropp . venter nå nr.4.

Skrevet

Merket den aldri. Gikk og ventet på den, for trodde den måtte komme før fødsel. Men plutselig var bare det hele i gang. Aner ikke når slimproppen gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...