Gå til innhold

Kan dere rydde opp i hoderotet mitt!! Hjelp...

Anbefalte innlegg

Jeg og eks-samboeren har to jenter på 2 og 5 år. I november fant jeg et nytt sted å bo, og jentene har bodd annahver uke her og der fra midten av januar. Det var jeg som ville ut, pga feile prioriteringer fra ham bla.

Nå har jeg rota til ting i huet mitt og trenger hjelp til å se ting utenfra!! da det ble slutt, hadde jeg en bestekompis som jeg støtta meg mye på. Det endte jo som det ofte gjør, med at vi hadde oss (etter at jeg hadde flyttta men likevel) og har ikke hatt mye kontakt etterpå. Mange av vennene mine har også bare slutta, for de tenker at "nå er vel det verste over" MEN DET ER JO IKKE DET. Så møtte jeg en fantastisk herlig fyr på nyttårsaften, vi har møttes hver eneste uke siden det, gått ut, på kino, konserter, møtt hans venner og mine venner osv. Alt fungerer helt perfekt - men så sier han plutselig at han ikke vil ha noe forhold, men vil være singel. Jeg er såklart lei meg, men lyver til ham og sier at ok, jeg kan leve med det for now. han vil jo treffe meg fortsatt, men vil være singel med alt det innebærer. Selv om han sier at alt er perfekt mellom oss,

Etter de thar jeg nå begynt å tenke på om jeg bare skal ta tilbake eks'en og slippe alt styret!? Er det fryktelig dumt? Det er jo ikke fordi jeg har kommet over alt som skjedde med oss, men at jeg etter to sånne kjipe episder ikke ser for meg at jeg, med to barn og tretti år gammel, skal finne noen annen mann. Og det orker jeg ikke tanken på!!

Dette var sikkert teit å høre, men det er derfor jeg trenger noen andre til å si hva de mener om alt. Takk!!!

Fortsetter under...

Ehh.. Du synes ikke du har utsatt barna dine for nok de siste månedene da? Hva med å prøve å stå på egne ben en periode, og sørge for å "lande" litt etter samlivsbruddet?

Hvis du er en oppegående dame finner du nok en mann skal du se, men på det du skriver her høres du litt vel desperat ut spør du meg..

Barna har ikke hatt noe med rotet mitt å gjøre, da, når de har vært her har vi bare vært oss tre og kosa oss som vanlig. Bare så det er sagt :)

Men ja jeg er sikkert desperat. Det er bare så kjedelig å være aleine!! Men du har rett i at jeg bør finne mine egne bein før jeg gjør noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...