Shinyogsmåen Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Når jeg gikk hjem fra jobben i dag, begynte jeg å få veldig vondt nede i symfysen. Har bekkenløsning, så det å ha problemer med å gå er ikke unormalt for meg. Men denne gangen kjentes det ut som hodet til babyen på en måte presset ned på symfysen i tillegg. Har hatt vondt i bekkenet siden jeg kom hjem 19.30 og når det jeg var på do nå så jeg at det hadde kommet litt blod. Det var veldig lite, så føler selv at det går sikkert greit - trenger ikke ringe hvis det ikke skjer noe mer. (Har kjent mye bevegelse i magen) Mens mannen min er helt fra seg her. Burde jeg noen? I så fall hvem og kan det evt vente til i morgen? Hva ville dere gjort? Er så redd for å bli sett på som hysterisk hvis jeg ringer..
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg er smått hysterisk, så jeg hadde ringt føden...
Gjest Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Du skal alltid kontakte føden ved blødning, og det er greit å få det sjekket ut med en gang! Det trenger ikke være noe alvorlig, men jeg skjønner ikke at du tenker at det kan vente til i morgen.
tina 79:) Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Ring føden, de vet svar på alt! Hadde du vært nærmere fødeklar, hadde jeg ikke stresset, men blødning nå er ikke noe å bagatellisere. Lykke til, håper det bare er en tullesak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå