Gå til innhold

Har du teppe foran vognåpningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser så mange som har dette for tiden, på tross av at man gang på gang advares om høye CO2-målinger og fare for krybbedød. Skjønner ikke at de tør?!?

Det er da heller ikke nødvendig, man får jo kjøpt så fine solskjermer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Setter henne alltid sånn at sola ikke skinner inn i vogna, og vil at hun skal bli vant til å sove i lyset på dagen, og mørket på natta! Ble irritert når svigermor hang teppe foran vogna, men turte dessverre ikke si d til henne, bare lurte bort teppet igjen...

Skrevet

Absolutt ikke!!

Ser også utrolig mange som har det!! Skjønner ikke hvorfor!! Hvis ungen får sola i øyne, snu vogna da, for pokker!!

Skrevet

Nei!!

Stakkars barn som blir utsatt for det!! :(

Skrevet

Nei, aldri. Har alltid vent på barna fra de var nyfødte at om dagen skal de sove mens det er lyst og mye bråk. Er det sol snur jeg vogna etterhvert som sola kommer inni. Om natta skal det være stille og mørkt. Aldri hatt problemer med hverken dattera mi eller gutten min. Passer alltid på at vogna står i skyggen også. Får helt vondt av de barna som må ligge i vogna mens et teppe (uansett om det er helseteppe eller ikke) eller en jakke henger foran.

Skrevet

Har det hengende kanskje 1/3 over på skrå slik at jeg skygger for litt av solen uten å lukke for luft inn og ut. Lov å bruke sunn fornuft og samtidig skygge litt for sola mener jeg.

Skrevet

Bruker det når det regner vannrett fra alle kanter. Og som skygge for sola.

Men i begge tilfeller, så henger de ikke helt over, og det er ikke tett fleeceteppe som jeg ser andre bruker (det er jo galskap), men et tynt bomullsteppe med masse store hull i

Skrevet

NEI! Grøsser innvendig når jeg ser at folk gjør det. Men nå liker ikke jeg å ligge med teppe over hodet og ikke få noe luft selv da,så derfor gjør jeg ikke sånn mot barnet nitt heller! Jeg har kjøpt en solskjerm/vognforlenger og den er helt super! Absolutt genial!:)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

NEI! fikk streng beskjed om at det da blir badstu varmt der inne for mini, og at det er livsfarlig!

Bruker myggnetting som beskytter mot stråling, men slipper godt med lys og luft inn er jo bare netting...

Skrevet

nei. Bruker myggnettingen hvis det blir for mye sol og prøver heller å trille slik at åpningen snus vekk fra solretningen. har oppdaget at hvis jeg selv bøyer hodet inn under kalesjen, så er det veldig dårlig luft der, selv om det ikke har vært noe dekke over.

Hvis det av praktiske årsaker har vært slik at jeg måtte trille med solretningen inn under kalesjen, så har jeg brukt et helsepledd som har hengt noen få cm ned under kanten på kalesjen. Ja.. kronglete forklart, men i all hovedsak: ingen pledd foran vognåpningen

Skrevet

Nei, i utgangspunktet ikke, men når sola skinner sånn at det ikke hjelper å snu vogne så kan jeg henge et teppe litt over den siden solen skinner fra... Men da maks 1/3 av åpningen.

Skrevet

Nei, jeg har ikke teppe foran åpningen, men har solskjerm, eller hvis det blåser veldig, dekket til nedre del av åpningen (mindre enn det et stormtrekk dekker). For oss som er ute og går trilletur noen timer om dagen er det ikke bare å "snu vogna" tilstadighet mens ungej sover, så du kan vel dempe akkurat det språkbruket 21.35 :-) Så solskjerm er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...