Gå til innhold

Tråd for oss med IKM i uke 18!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det lages mange sånne IKM-tråder knyttet til de ulike ukene, og da tenkte jeg at jeg liksågodt kunne lage en tråd for den uka som jeg håper at MIN mensen ikke kommer... ;)

Sleng dere på, damer!

Min IKM-dag vil forresten være 3.mai, dvs at vi såvidt har startet på prøvingen nå, og håper selvfølgelig på fulltreff! :) Har hatt god effekt av sex tidlig i syklusen de forrige gangene -selv om jeg tror jeg har el ca midt i syklusen, så derfor hoppet vi liksågodt i høyet dagen etter endt menstruasjon, i håp om å øke sjansen for å treffe.. -Og vi fortsetter selvfølgelig prøvingen utover i perioden og -men prøver å ikke tenke eller snakke så mye om det, bare se til at vi setter av noen ekstra kvelder til kos ;)

Er vår første pp, og synes det er kjempespennende! Lykke til med prøvingen alle sammen! ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I et overivrig øyeblikk opprettet jeg denne tråden, og hadde ikke sett at det allerede var laget en tråd for oss med ikm i uke 18. Dumt det ikke går an å slette det man har skrevet her inne (!), men da kan vi jo kanskje si det sånn at vi kan skrive på den andre tråden, og bare glemme denne her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...