TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Ser det lages mange sånne IKM-tråder knyttet til de ulike ukene, og da tenkte jeg at jeg liksågodt kunne lage en tråd for den uka som jeg håper at MIN mensen ikke kommer... Sleng dere på, damer! Min IKM-dag vil forresten være 3.mai, dvs at vi såvidt har startet på prøvingen nå, og håper selvfølgelig på fulltreff! Har hatt god effekt av sex tidlig i syklusen de forrige gangene -selv om jeg tror jeg har el ca midt i syklusen, så derfor hoppet vi liksågodt i høyet dagen etter endt menstruasjon, i håp om å øke sjansen for å treffe.. -Og vi fortsetter selvfølgelig prøvingen utover i perioden og -men prøver å ikke tenke eller snakke så mye om det, bare se til at vi setter av noen ekstra kvelder til kos Er vår første pp, og synes det er kjempespennende! Lykke til med prøvingen alle sammen! ;D
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2011 I et overivrig øyeblikk opprettet jeg denne tråden, og hadde ikke sett at det allerede var laget en tråd for oss med ikm i uke 18. Dumt det ikke går an å slette det man har skrevet her inne (!), men da kan vi jo kanskje si det sånn at vi kan skrive på den andre tråden, og bare glemme denne her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå