Gå til innhold

Stimulere brystvortene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjøres det? ;p Vet dette kan føre til en del maserier, men jeg er villig til å ta sjansen!

Slimproppen har gått, hadde vonde rier hele gårskvelden, men det har stoppet helt opp. Så nå begynner jeg å bli DESPERAT!

Hva annet kan jeg gjøre? Vet det skal hjelpe å gå i trapper, men har så vondt i bekkenet, at det orker jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker, men tror du bare tar tak i brystvorta mellom to fingre å masserer på et vis. Slimproppen her gikk i går, og jeg har også hatt vonde rier som nå har nesten har stoppet helt opp. Jeg tok klyx på dagen i dag, og da satte det i gang igjen, men roet seg igjen. Tenkte å prøve en gang til i kveld :P Ellers har jeg tenkt til å vaske gulv i keld, for jeg får sammentrekninger med en eneste gang jeg gjør noe sånn, så jeg tenker at hvis noe hjelper, er det sånne ting, hvert fall for min del.

Si fra hvis du finner noe som funker for deg da, vil også gjerne ha tips :)

Skrevet

Det skal jeg :)

Får du kjøpt klyx på apoteket selv, eller måtte du få noen til å kjøpe for deg? Kanskje det er det jeg skal til med hvis ingenting skjer til i morgen? ;)

Skrevet

Jeg kjøpte det selv :) Var 4 sånne små tuber i en pakke, trodde effekten skulle være så som så, siden de var så små, men neida. Så det er jo verdt å prøve, får da tømt tarmen om ikke anna :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...