Lilletrille-april11 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hvordan gjøres det? ;p Vet dette kan føre til en del maserier, men jeg er villig til å ta sjansen! Slimproppen har gått, hadde vonde rier hele gårskvelden, men det har stoppet helt opp. Så nå begynner jeg å bli DESPERAT! Hva annet kan jeg gjøre? Vet det skal hjelpe å gå i trapper, men har så vondt i bekkenet, at det orker jeg ikke.
Popelko Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Er ikke helt sikker, men tror du bare tar tak i brystvorta mellom to fingre å masserer på et vis. Slimproppen her gikk i går, og jeg har også hatt vonde rier som nå har nesten har stoppet helt opp. Jeg tok klyx på dagen i dag, og da satte det i gang igjen, men roet seg igjen. Tenkte å prøve en gang til i kveld Ellers har jeg tenkt til å vaske gulv i keld, for jeg får sammentrekninger med en eneste gang jeg gjør noe sånn, så jeg tenker at hvis noe hjelper, er det sånne ting, hvert fall for min del. Si fra hvis du finner noe som funker for deg da, vil også gjerne ha tips
Lilletrille-april11 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Det skal jeg Får du kjøpt klyx på apoteket selv, eller måtte du få noen til å kjøpe for deg? Kanskje det er det jeg skal til med hvis ingenting skjer til i morgen?
Popelko Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg kjøpte det selv Var 4 sånne små tuber i en pakke, trodde effekten skulle være så som så, siden de var så små, men neida. Så det er jo verdt å prøve, får da tømt tarmen om ikke anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå