Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt sikkelig murringer i magen i dag og i går... Rettere sagt mensen smerter, men kommer jo ikke noe mensen :( '

noen som ser når den kommer? Ikke noe godt å gå slik :(

170486

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter på denne om noen som vil se i dag :)

Skrevet

Den kommer :-) varmeflaske på magen og noen timer uten babyspåing vil roe deg nok ned til at dn kmr :-*

Skrevet

ikke kommet ennå :( ennå murringer, håper den kommer iløp av dagen for pleier å gi seg med en gang den er kommer :P

Skrevet

noen som ser noe i dag? ikke blitt noe bedre :(

Skrevet

Høres ut som meg når eg ble gravid... Har du testet?

Skrevet

skal love deg det kjennes ut som sis eg ble gravid også.. Men ikke testet og vil heller ikke gjøre det nett ennå... Men ikke så lett å få disse spå damene til å se heller :P er begynt på mini pillen så vil ike ta så mye av det heller vist hmmm ja... :P

Skrevet

Eg tipper du er gravid! Om det er lenge siden du starten på minipillen, kan det jo være bivirkning, noen får ikkje mensen når de bruker minipillen... Men murringene er jo litt rart da. Syns du skal teste eg altså ;)

Skrevet

begynte på mandag... og sist vi hadde sex var fredag og hadde ikke sex før 4 uker før der igjen :P så kan ikke si vi har et aktiv sex liv her hihi

Skrevet

Hmm... Tja, men hvis du venter mensen og den ikkje har kommet, da er det veldig mulig det er bolle i ovnen du :P

Skrevet

når mensen kommer anere eg ikke har ikke fått den igjen etter fødsel :P Får håpe noen vil snart se på meg :P for eg har sikkelig angst for å få 3 tette :P

Skrevet

Får bare krysse fingrene for at den er rett rundt hjørnet då ;)

Skrevet

Da får vi krysse fingrene og håpe den er rett rundt hjørnet :) Kanskje du stresser litt med det, derfor den ikkje kjem?

Skrevet

eg er så avslappet som eg kan få det :D elsker å ikke ha den :P

Skrevet

heia :*

ser fremdeles ingen baby hos deg.. ta varmeflaska fatt !

huka av anonym v en feil tidligere ;)

Skrevet

Hei :)

Håper det var denne du ville jeg skulle se på. Tror ikke du er gravid :) Får ikke fram om du får mensen med det første, men det er ikke noe du trenger å tenke på. Kroppen din merker at du har begynt på pillene, er nok det som murrer :) bare slapp av :)

Skrevet

ååå tusen takk hørest betryggende ut :D

Skrevet

får ikke opp noen graviditet på deg jeg heller snuppa.. men får opp at det skjer i år da hehe

Skrevet

-WhiteLilymedtreknopper-

huff hørest ikke så betryggende ut :P men men håper på mensen snart så eg får litt mer kontroll :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...