Gå til innhold

En av mine facebookvenner legger stadig ut nakenbilder av datteren sin.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har flere amerikanere på min facebook (jeg studerte der noen år) og blant dem er det kjempe vanlig å legge ut nakebilder av barna. Har et vennepar som begge er leger forøvrig (så mulig de har et veldig naturlig forhold til kropp) og de har lagt ut masse nakebilder av sine barn. Det samme gjelder flere av mine andre amerikanske venner men ingen av mine norske. Mitt inntrykk er at nordmenn er mye mer prippne enn amerikanere på dette området.

Det er vel ikke snakk om å være pripne om man ikke legger ut nakenbilder av ungene!!

Jeg syns det er veldig merkelig når jeg ser andre gjøre dette, spesielt når det er album som ikke er lukket kun for venner.

Til nære venner/familie ville jeg sagt at det kunne være uheldig....

Kommer litt an på bildene synes jeg da. Om det er et bilde av en naken unge i et badekar er det ikke så farlig, men om man kommer veldig nært mellom bena (fant ingen god måte å skrive dette på) så er det litt mer uheldig synes jeg. Jeg har et bilde av mitt barn i badekar men det er fra brystet og opp.

Annonse

Det er horibelt at noen kan tenke tanken på å legge ut bilder av ungene sine på FB i det hele tatt, nakne eller ei... Tro meg dere ville blitt skremt om dere visste all galskapen som foregår, og mørketallene bare stiger og stiger. Og til dere som i blind naivitet virkelig tror på at såkalt "lukkede" album er en garanti mot misbruk av bildene deres på nett må jeg bare si at jeg håper dere slipper å lære dette på den harde måten...

Internett er full av gærninger, det kryr av pedofile og kriminelle nettsamfunn og dere aner ikke hvor åpenlyst det skjer uten at noen legger merke til det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...