Gå til innhold

Sjekk denne annonsen på Finn.no - Kommer jeg i mål med ca 1,5 mil..

Anbefalte innlegg

Har ca 1,5 mill til å renovere for, men kommer jeg i mål? Det ser ut som det meste må taes (ikke ta med kledning tak og konstruksjon)

Vil sette inn store vinduer i front bla.

Finnes det noen firma som fikser og har alt i ett (snekker, rørlegger, elektriker etc.?)

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27825232&reference=2011/4/7/2/278/252/32_143845687.jpg

Fortsetter under...

Ville ikke satse på det, bare ut i fra bildene kan det se ut til å være en del underliggende tull som må fikses (les: fuktskader, etterisolering osv). Skal du i tillegg bruke firma til gjøre renovasjonen vil du veldig lite sannsynlig komme i mål med 1,5 mill.

Men nå har jeg ikke lest hele prospektet og det kan nok si en god del mer om hva som må gjøres.

Du må nesten se på hvor mye som MÅ gjøres (ny drenering kanskje, nye vinduer osv.).

Men hvorfor ikke legge det ut på finn.oppdrag og se hva du kan få av pristilbud der. Sørg i så fall for å få en fastpris inkl materiale på arbeidet.

Har ikke lest prospekt selv heller, men tenker på selve oppgraderingen inne, 2 nye bad, kjøkken og alle rom i 2 etg. Må ta med alle vinduer vil jeg tro etter slik det ser ut. Og må selvfølgelig sjekke opp grundig og ta med fagpersoner på visning. (ser bort i fra isolering, tak, grunnmur, drenering, konstruksjonsfeil)

Men jeg tenkte i grove trekk, om 1, 5 mill er for lite...er vel det... :/

Annonse

HVorfor skal ikke tak,kledning drenering osv være med i beregningen din? Dette er jo også ting som koster penger.

Kan dere gjøre noe selv?

Vi fikk feks beskjed om at badet fort kom på 200 000kr (at det var helt vanlig) men når vi gjorde mye arb selv (det vi kunne lovmessig) kom det på ca 80 000

Ja jeg tror du kan komme unna med 1.5mill men da med god øko sans,ikke dyre løsninger og egen innsats.

Og tenk at noen ganger er det dyrere å renovere enn å bygge nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...