Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En uke etter innsett er vel 7+2+2 dager siden eggløsningssprøyta, tenker jeg rikig da? Man har somregel uttak 2 døgn etter spøyta, og så ligger egga et døgn, og pluss 7 dager, ja, da er man på den 11. dagen. Da skal eggløsningssprøyta være helt ute av kroppen altså, og en positiv test er iallefall en indikasjon på at det går rette veien.

Testet selv på rugedag 5/6, 9 eller 10 dager etter eggløsningssprøyta og fikk svakt positiv. Neste dag var den en del tydeligere, og etter det ble alle tester klart positive. Jeg "visste" på en måte at jeg var gravid, og stolte derfor på testene. Det jeg ikke visste, var at det var to ;) Hehe..

Jeg er stort fan av tidlig testing, for da får jeg bedre kontroll over kroppen min. F.eks er det ok å teste ca. på rugedag 3/4 for å sjekke om eggløsningssprøyta er gått ut av kroppen. Da er det lettere å stole på påfølgende tester.

PS: Håpet er på ingen måter ute dersom man tester negativt tidlig, man har bare ikke produsert nok Hcg enda!

Lykke til med alt!

Takk for svar!

Jeg klarte ikke å holde meg og testet i stad. Supernegativt, ikke noen antydling til noe annet.

Ble skuffa for jeg tenkte at den sikkert var positiv grunnet eggløsningssprøyta. Men den er iallefall ute av kroppen nå skjønner jeg...

Har uansett et lite håp, men vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...