Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 13. april 2011 #1 Del Skrevet 13. april 2011 Hadde time på riksen i dag til ordinær ultralyd! Dvs, ettersom vår datter har hjertefeil som må opereres fler ganger, måtte vi idag til lege og ikke jordmor sånn som er vanlig. Men dette tok jeg egentlig som en bonus jeg da... Lang ventetid var det også der i dag, 1 time.....så utgangspunktet mitt var ikke helt på topp. Kom inn til en lege m student hvor legen var rimelig slapp, spurte noen greier rundt vår datter og at han KUN skulle sjekke hjertene til de små i magen, og så fikk han se hva han rakk! Jeg la meg ned og oppdager etter noen minutter at skjermen det er meningen jeg skal se på, ikke fungerer!! Dette blåser han av og sier bare; funker ikke. Mannen min rigga seg til for å se på legens skjerm, men jeg lå med hodet på skakke å prøvde å få meg meg bruddstykker. Det ble lite. Hjertene er gudskjelov fine og barna i normal vekst:)) Mannen min la til at vi har en intern gjettekonkurranse ang kjønn, og da fikk vi til svar: "Jeg tar kun det viktigste i dag!" Skikkelig kort..... Jeg la til at han gjerne måtte kikke ekstra, hvis anledningen bød seg.... Denne legen åpnet kanskje munnen tre ganger iløpet av konsultasjonen, og hvordan den studenten lærte noe, skjønner ikke jeg! Mannen min og jeg kommenterte den ene babyen og lurte på om det så ut som jente? joda, det stemte nok. Så tv2 er jente mest sannsynlig! Men tv1 kunne han ikke bruke tid på å se etter kjønn, da den lå vanskelig til. Jaja, greit nok dette tenkte jeg. Ingen koselig stund for meg, og enden på visa er at vi ikke sitter igjen med et eneste bilde heller!! Og dette var ordinær ultralyd?!!! Grein som en unge i bilen, såååå megskuffa.... skal på tilvekstkontroll om 4 uker, så da håper vi på hyggeligere opplevelse ja.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143137106-fy-s%C3%B8ren-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-skuffa/
Gjest Skrevet 13. april 2011 #2 Del Skrevet 13. april 2011 Ååååå skjønner at dette var en dårlig opplevelse:( Skal jo sitte igjen med en god opplevelse etter ordinær UL. Jeg hadde ei koselig jordmor, men hun så ikke etter kjønn for det var hun dårlig på!! Jordmora takket etter timen for at hun fikk se på tvillingene.. hehe, da ble jeg litt overrasket. Går d ikke an å klage til noen, få en ny UL til ei jordmor? Synes d er viktig at vi skal sitte igjen med en god følelse etter hver eneste kontroll jeg.. Den legen der virket jo så usympatisk som man kan få d. MEN gratulerer så masse med to friske små Det må ha vært en gledelig nyhet da:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143137106-fy-s%C3%B8ren-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-skuffa/#findComment-143137505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå