Gå til innhold

Det var...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....for godt til å være sant.

Har prøvd bli gravid med pergotime i over et år, så gleden var stor da jeg i slutten av Februar tok en graviditetstest og den var positiv. måtte ta tre stk til for å være sikker. Har hatt lite "plager" og reiste i uke 9 på tidlig UL, for å se om alt var bra. Fikk se en liten baby med et bankende hjerte. Hadde på forhånd vært veldig bekymret for å miste, men roet meg veldig etter dette. Natt til mandag begynte blødningene, og i går ble jeg sendt til KK. De tok ultralyd, og fant ingen hjerteaktivitet... Reiste tilbake senere for utskraping... Nå sitter jeg her, og ser med skrekk og gru framover på en ny runde med hormoner. Jeg har slitt veldig med angst / depresjoner når jeg har gått på pergo-kurene. Får ta det som det kommer, vet ikke om jeg klarer gå gjennom noe sånt igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Det var veldig trist! Håper det går bra! Syns vi som sliter sånn med det her skulle hatt en utholdenhetsmedalje for alt vi må "finne oss i."

Forstår at du frykta det men håpe virkelig du prøva fordiom! No veit du at du kan bli gravid og det er vel kanskje en liten trøst? Neste gang sitte spiren, det er eg sikker på!:)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...