MissZanta Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 I morgen kommer helsesøster på hjemmebesøk. da er lille gutt 10 dager gammel. Lurer på hva som er vanlig å servere på et slikt besøk? Kaffe og te? Kake? Takk for svar :-)
Mammaaaaaa Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Serverte kaffi, og satt frem en skål med kjeks. Er ikke meningen at du skal servere noe tror jeg.
tulla<3sep2010 Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Kaffe og vann:). De kommer på besøk for å snakke med dere om baby osv.. , så de forventer nok ikke noe annet enn kaffe/te:)
Sommerfugl76 Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Vår helsesøster ville ikke ha noe, selv om vi hadde satt frem kaffe og kjeks. De er på mange sånne besøk og vil nok ikke spise seg fra besøk til besøk ;-) Men er hyggelig å sette frem noe enkelt i tilfelle hun vil ha noe :-)
Flaggermusa Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jeg tilbydde kaffe og brus jeg, men hun ville ikke ha. Hadde vært på tre hjemmebesøk før oss så hun var rimelig lei kaffe
flypapir Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Vi får også besøk fra helsestasjonen i morge og vi setter bare frem noen kjeks og kaffe. Gjorde det samme sist og da forsynte hun seg hvertfall litt
trutta Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Gud, nå føler jeg meg dum... Tenkte ikke engang på å servere henne noe Ikke kaffe ikke kjeks og helt sikkert ikke kake. Tenkte jo bare på babiesen min, hadde hundre ??? oppe i hodet mitt. Tenkte litt på hvordan det ser ut hjemmet også (det var ikke pent). Stakkars ho, og så kom katten og ville lukte på håret ho sitt god kveld
*NordNorge* Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde baka en sjokoladekake og kokt kaffi.... Man trenger jo ikke noe. Går jo ant å tilby/spørre om hun vil ha kaffe eller te og kansje bare sette fram noe kjeks ?
MissZanta Skrevet 14. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2011 Oki takk for svar alle sammen :-) Har fått ryddet huset sånn at det er representabelt hehe (sliter litt enda etter ks og resten av preeklampsi). Har satt på en krydderkake, hvis hun ikke vil ha så har jeg kake til i morgen uansett når det blir litt besøk :-) Setter på en kanne med kaffe og så får jeg ta det etter det :-)
Gjøkeredet③ Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Jeg gjorde ikke noen ting jeg.. Får ikke kaffe eller kjeks når jeg er på helsestasjonen, så da får hun ikke det av meg heller.. Hehe )
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Er vel ikke vanlig å servere noe, vi tilbø kaffe, men hun takket høflig nei.
mlkg Skrevet 14. april 2011 #12 Skrevet 14. april 2011 Jeg drar selv på hjemmebesøk til eldre. Ofte får jeg noe servert, og det setter meg i en litt vanskelig situasjon hvis jeg allerede har spist... Men kaffe og kjeks er jo veldig greit. Da kan helsesøster forsyne seg hvis hun vil. Jeg serverte ingenting da helsesøster kom til meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå