bønni Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hei, har sett det har vært anbefalt en eller annen bæresele til nyfødt baby her inne før - lurer på om det ikke var lykkeli og gla (ble det nicket ca riktig?) som har snakket varmt om en? Kanskje det er flere. Kan dere hjelpe meg med navn på gode seler for de helt minste?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 haha, jo det er nok meg det; Close Baby Carrier-pushern;) Her er den ihvertfall, og ja, den er utrolig enkel og utrolig god, så den anbefales på det varmeste (brukte min daglig de første 4 mnd, og siden jeg digger bæring, men hater knyting, så var denne MIDT i blinken;) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332 =)
Videlivi Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Var veldig fornøyd med babybjørn sist, før hun ble for tung. Lærte også en slags regel ang bæring: max tid for bæring i sittende stilling var 20 min pr mnd gammel, så en mnd gml baby kan bæres i 20 min, 2 mnd 40 min osv... Ble også anbefalt Patapum, men var aldri helt konfertabel med den... Men den var god for ryggen da vesla ble for tung for babybjørnen...
bønni Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2011 Ja :-) Takk skal du ha, det var den jeg var på jakt etter! Så fint. Bæring er så kjekt, kom ikke i gang før etter et halvt år med gutten min, men da så jeg lyset!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 hehe, samme her! Begynte heller ikke å bære før eldste var ca 6 mnd gammel, så denne gangen ønsket jeg å bære helt fra nyfødt, og da er Close Baby-sjalet genialt=) Og siden minstemor var 100 % avhengig av kroppskontakt for å sovne de 4 første månedene av livet sitt, så var det veeeldig praktisk med sjal, spesielt de dagene jeg var alene med dem begge to, og måtte ha hendene fri til andre ting!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Hvis man bærer ergonomisk korrekt, som i sjal, manduca osv, er det forresten ingen slik tidsbegrensning for bæringa såvidt jeg har fått med meg ihvertfall, mens med babybjørn-sela er det vel ca 30 min som er maks per gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå