Gå til innhold

små "ekkelt".... kanskje

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har mer utflod enn vanlig (skitt jeg liker ikke det ordet, ekkelt haha)

jeg syns det kommer mer en før og at det lukter mer enn før. er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått økt utflod den siste tiden ja. :) Syns ikke det lukter mer enn før, men om det lukter fælt kan du jo ha fått en slags bakterieinfeksjon eller soppinfeksjon fordi miljøet i kjeden endres? Jeg har fått kløe nedentid siste uka, men det tror jeg er pga hormonforandringer.Kløen har avtatt litt nå, men periodevis er den verre... :P Plagsomt!

Skrevet

ja men da er det ikke bare meg hehe. vet ikke helt hva jeg skal forklare med lukten jeg. men skal til jordmor på mandag så akn jo kanskje høre med henne. skader vel aldri å ta en sånn balansekrem fra apoteket selv om man er gravid :-) kanskje greit å gjøre uansett. forstår godt at kløen er plagsom hehe er man ekstra heldig så ser jo noen at man er litt uheldig og :-P

Skrevet

Jeg var på apoteket og skulle kjøpe krem/kapsler med melkesyrebakterier for å stabilisere, men hun på apoteket anbefalte å snakke med lege først, så jeg kjøpte bare en kjølende fuktighetskrem beregnet for underlivet.

Skrevet

aha ja men da tror jeg at jeg venter til jeg har snakket med legen :-)

jeg er ikke noe plaget så det ordner seg nok hehe

Skrevet

Hun på apoteket sa at når en var gravid så måtte en ikke putte kremer og stikkpiller osv for langt opp i kjeden. Men så leste vi litt på pakningsvedleggene, og der stod det på flere at en ikke måtte bruke det om en prøvde å bli gravid, så da ble vi fryktelig usikre begge to. Så en prat med legen først er sikkert greit. Men om du ikke er så plaget så gir det seg sikkert. :) Jeg håper at det gir seg. Orker ikke flakse av gårde til legen for litt kløe i underlivet liksom. :P Pinlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...