skju Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 er i uke 32 hodet er festet og jeg er tredje gangs fødene, kjenner panikken sprer seg. ingen av de to andre festet seg før fødselen var i gang. noen som vet litt om dette ?? vet jo at man kan gå hele svangerskapet alikevel, men er tredje gang så det er ikke så vanlig.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Om hodet er festet eller ikke har ingen verdens ting med når barnet blir født. Man kan føde før tiden uten festet hodet - gå over tiden med festet hodet, eller omvendt på begge scenarionene. Uansett, så er det ingen ting å tenke på i forhold "fødselstidspunkt". Er også tredjegangs, og har 2 barn fra før av hvor hodet ikke festet seg. Den ene født før termin, den andre etter. Lillemor vet jeg ennå ikke hvordan det går med, er kun i uke 22.
skju Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 hei. jo jeg vet det og håper på det, men jordmor trodde at fødselen ville finne sted innen et par uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå