Gå til innhold

Disse kosttilskuddene dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på folat, altså, men på bidronninggele, vitex og gudvethva. Hva er alt godt for, egentlig? Driver å vurderer selv. Noe for å øke kvaliteten på eggene kanskje? Hva med dersom man vil øke sansynlighet for eggløsning, eller hva med om man kanskje ønsker at flere egg skal løsne samtidig? Tvillinger hadde vært fint. Da skulle det blitt min siste graviditet ;-)

Kan noen informere meg, vær så snill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bidronninggele skal være sunt og bra! Bidronninga legger tusenvis av egg, så dette skal liksom ha en effekt for oss også.

Vitex el agnus castus er en urt som skal være bra for å stabilisere syklusen din om du har uregelmessig syklus. Denne skal taest fra dag 1 i syklusen din frem til eggløsning.

Wild Yam er naturlig progestoron som kroppen din trenger når egget skal feste seg. Om du ikke har nok av dette, vil ikke egget feste seg. Wild yam kan du ta fra dagen etter eggløsning og i en uke.

Om en vil at flere egg skal løsne samtidig, må en vel ofte over på sterkere saker som en får hos legen. Dette får du ikke uten å ha prøvd en stund og fått påvist at du har problemer med å bli gravid.

Har du prøvd lenge? Masse lykke til:)

Skrevet

Neida, har ikke prøvd lenge. Går inn i 5. pp nå. Begynner å dra på åra, vet du, så er vel kanskje greit å forsøke å bedre kvaliteten så godt det går. Om det går ;-) Har forøvrig superregelmessig syklus. Er bare lutealfasen som har blitt et par dager kortere. Ellers er den på 28 dager hver eneste gang. Bidronningele og wild yam kunne vel altså være noe å forsøke for meg :-)

Skrevet

Alltid verdt et forsøk! Jeg har prøvd ALT uten hell:) hehe...men er til utredning nå, så får nok en pergokur etterhvert, og så satser jeg på at spiren sitter.

5pp er lenge nok det! Frustrerende uansett:) Godt vi har bim:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...