Gå til innhold

veldig mykje nedpress idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette teikn på at babyen kjem snart? Eller at hovudet festar seg?

Termin om 4 dagar <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodet festet seg her for 3 uker siden, rundt uke 35, følte ikke noe nedpress da.. Har termin om drøyt 14 dager og har også hatt VELDIG nedpress de siste dagene, så er spent på om det skjer noe i løpet av påsken ;) Jordmor mente på kontroll idag at jeg var klar ;)

Skrevet

Eg har time hos jordmor på fredag :) Spent på om eg kanskje har fødd innen det :)

Lykke til :) Det treng me vel begge to :D Veit du kjønnet på babyen din?

Skrevet

Ja lykke til ;)

Venter ei jente ;) så er spent nå, gleder meg til å få henne inntil meg ;) du da?

Skrevet

Eg fekk ikkje vite noko når eg var på UL. Ho som undersøkte likte ikkje å ta UL på gravide :s

Men mange seier jente. Eg veit ingenting før babyen er ute :)

Har to gutar frå før så hadde vore kjempestas å fått jente denne gongen :) Men det viktigaste er no at babyen er frisk og rask :) Gutane er herlege dei og :)

Skrevet

Oj, så spennende da ;)

Jeg har gutt (16) og jente (13) fra før så for meg var det ikke så viktig, men pappa'n er førstegangs og ønsket seg jente, så da valgte vi å vite det ;) fikk det bekreftet på 3D UL også, så vi er 100% sikre..

Viktigst er det at alt er bra med mor og barn ja, koselig med begge kjønn, men ekstra spennende for dere som har to gutter fra før, tenker meg det blir stas hvis ei jente melder sin ankomst ;)

Skrevet

Ja mine gutar er 11 år og snart 2 år så han eldste ønsker seg ei søster :)

Håpar all denne nedpressinga er noko positivt av retning fødsel :)

Skrevet

Jeg har også hatt veldig mye nedpress de siste dagene. Innimellom er det vondt og føles som babyen skal presse seg ut. Var på kontroll i går og hodet hadde ikke festet seg. Jeg har termin i morgen, så jeg håper jo det skjer noe snart.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...