eskil2687 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Og det pga av at jeg har vært på sykehuset for innskjekking nå,og ble lovet igangsetting forrige gang hvis litja lå med hodet ned nå. Det gjorde hun,men fikk det ikke allikevel. Fikk istedet ny time for tøing osv tirsdag etter påske,altså 2 dager på overtid,vet jeg ikke kommer til å gå så lenge men veldig irriterende allikevel når en e lovet noe. Litja har ligget på tvers i 7-8 siste uker,så skulle egentlig ha hatt keisersnitt i morra som var planlagt,men hun hadde snudd seg og da ble det hjemsending på meg istedet. Var så forberedt på å få treffe prinsessa nå. Men men,sånn kan det gå. Noen fler som har opplevd det samme noen gang?? Send meg fødestøv da så jeg slipper å gå å grue så veldig mye lenger:))) Lykke til alle dere andre som går å venter også) Klem fra meg:)
tina 79:) Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Liten luring hun jenta di Narre mammaen sin slik. Skjønner det er slitsomt og kjedelig når ventetiden plutselig ble forlenget. Her er termin i morgen, så vi får se hva som skjer fremover. Får håpe på fullmånehjelp i helgen tror jeg!
eskil2687 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Ja det hadde vært kjekt med fullmånehjelp i helga ja. E jo 38 pluss 5 i dag jeg,så e jo helt klar egentlig. Men men. Har du hørt om mange som har født når det e fullmåne foresten? Artig å vist ja. Masse lykke til til deg og,håper vi får masse vondter iløpet av denne ukas slutt:)) Foresten mitt 5 barn,hehe:))
tina 79:) Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Ja, det er flere fødsler rundt fullmåne enn ellers sånn statistisk sett, gjerne et par dager etter. Fødte faktisk etter fullmåne sist også, så vi får se hva magnetismen gjør med oss- trekker ungene ut av kroppen tenker jeg. Du er tøff som får nr 5 Er ikke så "modig" jeg, så vi får kose oss med de to vi snart har. Kommer til å skli ut hun her da tenker jeg Hadde selv rask fødsel sist, uten at den egentlig var så veldig intens, 3,5 timer fra vannet gikk, så er spent på tempoet denne gangen. I dag er det ingen tegn til noen fødsel, og det hadde jeg ikke sist heller. så enten lader kroppen opp, eller så får vi vente litt til!
Trultesmamma Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jeg har termin på mandag, fullmåne dagen og måtte spørre jordmor i går når jeg var på modningsakkupunktur. Hun jobber også 50% på fødeloftet på SUS og sa at statistisk sett var det flere fødsler 2 dager før fullmåne. Litt interessant at fullmåne skal ha noe å si, men vi fødeklare får bare håpe håpe at månen skal hjelpe oss =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå