Gå til innhold

Testoman!!!

Trollmora86 - to fine gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg testet positivt første gang på fredag har jeg testet to ganger daglig. Jeg ville følge med på om det bare var kjemisk, eller om streken ble sterkere. Igår kveld var streken endelig like sterk som kontrollstreken, og jeg vet nå at det ikke er kjemisk. I helga bestilte jeg også en clearblue-test med ukeindikator, bare for å se om datoen jeg har satt for bekruktning stemmer. Idag tidlig tok jeg den testen, og resultatet sa 2-3 uker siden befruktning. Etter mine beregninger er det ca 2 uker og 1 dag siden eggløsning, så det kan igrunn stemme veldig bra. :) Litt godt å se det stå svart på hvitt på testen. :)

http://i277.photobucket.com/albums/kk45/theri86/IMG_3307.jpg

Hvilken erfaring har dere med denne testen? Stemmer ukeindikatoren på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det samme som deg, testet flere ganger etter første svake positiv, bare så jeg visste det ikke var kjemisk. Men tok ukesindikator-test dagen etter den svake testen og fikk 1-2, det stemte det =)

Tok en test nå når jeg er 5 uker på vei og da var test-streken sterkere enn kontroll-streken, det var rart å se :P

Men det tallet du ser på displayet er ikke hvor langt du er på vei, det er hvor mange uker ungen er. Så hvis du får opp 2-3 uker, så er vel du 3-4 uker på vei?

Skrevet

Er fullt klar over det. :) Antall uker på testen er barnets uker, å så er det jo i tillegg normalt sett to uker mellom eggløsning og mens, så for å få mors uker skal en plusse på to uker. Så dvs at jeg er mellom 4 og 5 uker på vei. Og etter mine beregninger er jeg 4+1 idag, så det stemmer igrunn ganske godt. :) Så jeg forholder meg til den frem til ultralyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...