Gå til innhold

overtidskontroll hos jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager etter termin er dere satt opp på overtidskontroll hos JM?

jeg skal 9 dager etter termin, og hvis jeg ikke har født til da, så skal jeg på sykehuset for igangsetting 14 dager over.

syntes det er så lenge :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jm kontroll på termindatoen, og evt på sykehuset 1 uke etter for igangsetting..

Skrevet

Enig med deg i at det var litt lenge..Vet ikke min egen skjebne enda, men legen min sa at hun sender alle på overtidskontroll 1 uke etter termin, og da er den gravide sykehusets ansvar. Mange her inne har sagt at på de ulike sykehusene settes den gravide i gang 12 dager etter termin. Hadde en tråd på det for 2 dager siden!

Skrevet

Var hos jordmor idag og hun informerte om at det er nye regler for overtid,

dvs jeg er satt opp på overtidskontroll 7 dager etter termin, det er en søndag, men fikk beskjed om at det spilte ingen rolle, det skal visst være en slik kontroll uke 41 + 3, da vil de foreta en vurdering, sannsynligvis sette igang..

Selv er jeg ikke satt opp på noen flere kontroller fra nå, uke 37 + 6 til da, hun mente jeg er så fødeklar at babyen kommer før, så da får vi se (evnt skulle jeg bare ta kontakt etter påske).

Skrevet

Jeg var også på overtidskontroll i dag. Alt så bra ut så da fikk jeg ikke ny time før om en uke.... Men de sa at maks tid å gå over er 14 dager. Det er så utrolig kjedelig å gå sånn å vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...