myramor Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Det gikk greit denne gangen og:) Jeg fødte prinsesse nummer to natt til lørdag, og er nå hjemme fra sykehuset. Vannet gikk kl. ni på fredagskvelden, midt i gullrekka....dro til føden, og riene startet så smått, og økte på utover natta. Det sto på som værst fra to til fire på natta, og 04.04 kom hun ut:) Ingen smertelindring, utenom pusteøvelser.....få mannen til å minne dere på å puste hele tiden. Vondt er det, men det går så bra! Kroppen er helt utrolig. Idag4-5 døgn etter fødsel er jeg sår, sydde ett lite sting. Det svir å gå på do, og igår var jeg "orntli" på do, det var ikke så godt....ellers så ser jeg bort på et lite nurk som ligger rett ut etter å ha blitt ammet, og vi venter på storesøster som skal komme hjem fra skolen, slik at vi kan trille for første gang:)) Ønsker alle Lykke til, Og nyt babyen og våren.
gulda Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Så frekt å ødelegge gullrekka, gitt!! ;o) Gratulerer med prinsessa!!! Så bra at du fikk en fin fødselsopplevelse, og at du koser deg med den lille og resten av familien. ) Kos dere med trilleturer og masse familiehygge!
bigone Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Godt å høre for oss som venter i spenning...kos deg med baby og trilleturer! Håper ikke vi er langt bak..
tina 79:) Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Det var godt å høre, var nemlig litt i tvil i dag, og har termin i morgen. Kos dere masse med barn, trilletur og generell lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå