Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har vært et problem over tid nå at enkelte opplever at innlegg ikke kommer med i debattene. Vi jobber med dette på teknisk i samarbeid med vår leverandør. Vi kan trenge din hjelp for å finne en raskere løsning på problemet.

Ser det har blitt laget mange tråder rundt dette, men fint om vi kan få litt konstruktive tilbakemeldinger her som f.eks ca. klokkeslett du sier at innlegget ikke kommer med. Hva som oppleves som tregt. Mange har problemer med IE (Internet explorer), mens det går kjappere for de som bruker FF (Firefox). Hvilken versjon du bruker av nettleseren din kan også være fint å bli informert om. Alt som kan være relevant.

Administrator

Fortsetter under...

Jeg opplever problemet som størst om formiddagen mellom kl 11 og 12.30 og rundt kl 20. Kanskje rundt midnatt også, men da er jeg ikke her så ofte. Det gjelder mer eller mindre daglig.

Jeg bruker nå Firefox 4.0, har brukt Firefox lenge(altså flere versjoner) men har også opplevd å ha problemer om jeg bruker IE.

Og problemet er da at det tar lang tid før innlegget lagres, hvis det lagres i det hele tatt. Om det ikke lagres, blir jeg sendt til Bim el Dibs forside. eller tilbake til tråden. Noen ganger vises innlegget eller det dukker opp etter en stund. Noen ganger ser jeg at jeg har svart på tråden(altså ser nicket mitt), men kan ikke se innlegget mitt allikevel, men da dukker det som oftest opp etter en stund.

Takker for innspillene deres. Noterer dem ned - jobber videre med en løsning. Hører gjerne fra flere om spesielt klokkeslett når det oppleves feil så skal vi se på om det har noen sammenheng eller ikke med lasten på servere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...