Gå til innhold

Når får dine barn begynne med joggesko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barna mine fikk seg nye joggesko for 1 uke siden ;) Og de har fått brukt de når vi reiser i bhg. Men de har vintersko og støvler stående i bhg da..vet jo aldri hva slags vær det blir på dagen..;)

Bruker fortsatt strømpebukse,lue og vinterjakke. Er ikke såå varmt her på vestlandet enda..;)

For ca to uker siden. Strømpebukse og vinterjakke er droppet for lenge siden. Tynn lue har de fortsatt. Tenk på at de løper rundt mye mer enn oss voksne. Mine barn kan hvertfall ha mye mindre klær enn meg på seg uten å fryse.

joggeskoene er fremme allerede og har vært det en stund. Men støvler står fortsatt i bhg.

Lua droppet vi denne uken - nå er det caps :))

Og strømpebuksa skal vi kutte etter påsken. Skal til Praha i påsken - pakker ikke strømpebukser ;))

skal rydde i gangen i dag, hadde jeg tenkt - VEKK med alt vintertøy!!!

Annonse

Mine begynte med joggesko denne uken:) Hadde skikkelig ruskevær forrige uke, så de ble såååå glade når de endelig kunne ta på sommersko:) Er jo så deilig vær nå (iallefall innimellom)...:)

Vi har fått lapp i barnehagen om att alle skal ta med alt av klær hjem i påsken og bytte til vår-garderobe (og ta med solkrem)...:) Var forresten innom Apotek1 i dag og "apotek-damen" sa de har gode tilbud på solkremer til over påske (kan være greit å vite når man kanskje må kjøpe til flere barn som går i bhg, + ett par stykker med forskjellig solfaktor til å ha hjemme f.eks.;))...

Jeg tenker å bytte ut ullundertøyet med tynnere strømpebukse og genser til å begynne med... Også bytter vi vinterdressen med parkdress og har fleecedress liggende som de kan ha under på litt kaldere dager...:)

Vinterjakken tror jeg vi bruker litt til...

Og lue(evt. caps / solhatt på fine sommerdager) bruker vi hele året, men det er fordi barna mine blir veldig lett solbrendt og her ofte er litt vind, så det er lett å få øreverk(bytter så klart til tynne luer etterhvert... om 1 mnd. tid kanskje?)....:)

Begynt med joggesko, men i barnehage har de cherrox og regnstøvler. Tatt frem vårjakke og bruker denne mest nå. Har på vinterlue når vi går hjemmefra, men har en tynnere i barnehagen da det blir en del mildere ut på dagen.

Strømpebukser er pakket bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...