prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hei...Gratulerer med spire:)jeg har nå gått med menssmerter og kvalme i to dager,ikm er lørdag 16.april,jeg tok en rfsu test i går ettermiddag som var negativ, er det noen av dere som har testet negativt 10dpo og positivt nærmere ikm??
Mamma`n til A Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Hei! RFSU testene har jeg dååårlig erfaring med. Min slo negativt ut både 10, 11 og 12 dpo. Billigtestene slo ut svaaakt positivt 10-11 dpo CB slo ut 12 dpo Nå er jeg 13 uker på veg
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 okey,har aldri testet før ikm noen av de andre gangene jeg....lurer på om jeg skal bestille noen billigtester.......
Endeligtobarnsmamma Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg testa klart negativt 11 DPO og tydelig positivt 12 DPO, så i løpet av det døgnet økte vel hcg nivået nok da
Eplebiten Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jeg tok test fra rfsu når jeg var ca 4 uker på vei. Husker ikke helt om det var på dagen 4uker eller dagen før eller etter. Men hos meg ble den negativ. Pga den negative testen tenkte jeg ikke mer over det, ifølge den var jeg jo ikke gravid. Testet igjen 8+4 uker på vei og da kom svaret nesten før jeg hadde testet ferdig. Positiv. Siden det hele var 1 april måtte jeg ta ny test dagen etter i tillfelle testen prøvde å lure meg. Hehe. Selvom du ikke tester positivt nå så er muligheten der. Test igjen på lørdag så blir kanskje svaret noe annet
Musemor med tre søte små Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Jeg fikk først positiv test 13 DPO denne gang. Har tidligere først fått positiv test 2 dager over IKM. Så lenge tanta ikke har kommet, er det fortsatt håp. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå