Gå til innhold

Emmaljunga sport classic eller duo edge?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sport classic (med city-bag)..noen med erfaringer?

Citycross var også aktuell, men vi vil ha lufthjul og hard kurv under, så da ble den utelukka.

Ellers er duo edge også aktuell...men har hørt at sportsdelen ikke er så god på denne?

Sport classic er jo i hovedsak en sportsvogn, så kanskje sportsdelen er bedre på denne- eller er den lik som edge? I tilegg er sport classic litt lettere + jeg velge en citybag i annen farge enn sportsdelen:) MEN vil gjerne høre erfaringer fra andre med denne vogna:)

Fortsetter under...

Jeg valgte sport classic fordi jeg ville ha lufthjul, stål understell og fordi den er mindre og lettere enn edge duo. Jeg er ikke så høy så edge/mondial ble som en hest for meg....... ;)

Sportsdelene ganske like. Er understellet som er forskjellig. Etter hva jeg forstår ihvertfall. ..

Nå har ikke jeg noen erfaring fra den, for jeg har ikke hentet den enda og selvfølgelig da ikke fått brukt den ;) hehe! lykke til!

Hei!

Jeg har selv en edge duo og synes ikke sportsdelen er noe særlig.. den fungerer jo helt greit, men jeg synes den er veldig tung og bælete. Selene er sitter også veldig høyt opp, så de gnager liksom litt mot hode på babyen hvis du skjønner. Når den er i liggestilling blir det også åpninger på begge sider av kalesjen innvendig..noe jeg synes er dumt da det kan falle ut ting og insekter og diverse kan komme inn.

De andre vognene har jeg ikke noen erfaring med, annet enn at jeg synes city bagen blir litt liten. Hvis du får baby på sommeren spiller det kanskje ikke så stor rolle, da man ikke bruker voksipose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...