Hegemor_78 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg starter på spray på fredag. Og for en gangs skyld skal samboern og jeg faktisk ut den kvelden, ikke ofte det skjer og jeg gleder meg :-) Jeg har ikke planer om å bli full, er blitt kjedelig på mine "eldre" dager og ikke orker konsekvensene av det dagen etter (ok da det skjer jo fortsatt en gang i året kanskje - såpass at jeg husker det i lang tid). Men, jeg drikker stadig litt vin eller øl, og iblant kan jeg kjenner meg ganske beruset av så lite som et glass.. Siden det er første dagen med spray så tenker jeg at det går greit, jeg har uansett ikke tenkt å drikke alkohol resten av perioden (som jeg håper blir varende i måååånedsvis helt til jeg har en baby i armene, og gjerne enda noen måneder mens jeg kanskje ammer - drømme drømme). Hva tenker/gjør dere andre?
shalin Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg sjekket med klinikken om dette da jeg gikk på hormoner i jula,pga julebord. Jeg fikk beskjed om at et par glass vin gikk fint:-) Kos deg i helga!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde vel i utgpunktet tenkt at jeg kunne drikke ett par glass vin på sprøyter... Da tiden kom, ville jeg ikke ha, fordi jeg vet jeg hadde fundert om det ikke lyktes...
Hegemor_78 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2011 Det er jo første dagen i dag med spray, så jeg tenker også at kroppen ikke har "kommet igang skikkelig", så det skader vel neppe med litt skåling i kveld :-) Men blir nok ganske måteholden framover.. Nå håper jeg bare de neste ukene går fort.
gadget Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Jeg drakk litt da jeg gikk på spray, men drakk ingenting på sprøyer og frem til testdag. Gikk fint det.
Hegemor_78 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2011 Hørtes fornuftig ut.. Gleder meg til i kveld. Ha en fin helg dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå