Mini84 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg har hatt mye "stikninger" i underlivet de siste ukene, som om noen stikker en kniv eller strikkepinner i meg. Jordmor mente det var fordi mini presser hodet nedover, og jeg har slått meg til ro med det. Det er jo ubehagelig, men ikke direkte vondt. Men de siste dagene har det bare eskalert. Nå føles det som om noen stikker en kniv i meg, samtidig som de røsker skikkelig til. Det holder kanskje på i to timer av gangen, og det er nesten så jeg går ned i knestående. Trodde jeg skulle kaste opp tidligere, for det er helt ekstremt vondt. Jeg lurer seriøst på hvordan jeg skal holde ut dersom det skal være sånn hver dag. Noen andre?
nr4? Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 jeg har også sånne stikkninger,sliter med og gå og stå fordi det kjennes ut som kniver oppi der nede.. Fikk beskjed att det kunne være hodet som klemte på noen nerver,men er ikke noe behagelig dette nei.. D stikker så heise att jeg har problemer med og tisse til og med..
Carina har to små gull Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Ja jeg har det slik jeg også.. har hatt det slik i mange uker. ER nå 39 fullgåtte og kan få det på natta, på dagen og når som helst. Kjennes ut som noen borer meg med en kniv ja... Har også hørt at baby ligger å klemmer på nerver. Er skikkelig ubehageli og alt stopper opp her også.
Mini84 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2011 Uff, da får jeg tydeligvis bare holde ut. En uke til termin nå, håper virkelig ikke at jeg går lenge over, for nå begynner vondtene å bli mange synes jeg.
Maibaby:) Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 har også dette, er i uke 30 nå.... men "heldigvis" tror jeg babyen har lagt seg litt ut av bekkenet nå, for jeg har ikke hatt d slik på flere dager!! men det er VONDT!! har ikke spurt jordmor om dette, men har lest at mange opplever dette, så regner med at det er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå