Gå til innhold

"Min" bf betaler ikke bidrag, hvorfor betaler ikke "deres" farnefedre bidrag?? bare litt nyskjerrig på hva slags dumme unskyldninger de faktis bruker..

Anbefalte innlegg

Min gidder ikke og betale for han mener;

1. Han vet ikke hva jeg kommer til og buke HANS penger på..

2. Han mener at han ikke har råd til og betale bidrag så derfor kjøpte han heller en ny audi til nesten 500 000 kr i stedenfor...

Så jeg gikk til nav og fikk de til og beregne bidrag og kreve det inn for meg. Selvsagt betalte han ikke det heller. Men nå etter nesten 1,5 år så får han trekk i lønna så nå får ungene mine bidrag fra sin far. Men han er nå sur på meg og vil ikke samarbeide om noenting..

Og den nye dama hans er skikklig fornærma for siden han nå må betale bidrag i tillegg til det han skylder så har ikke de muligheten til og reise til usa i sommer og tilbringe 2 mnd der ..Og det er jo selvsagt min skyld!!!!

Fortsetter under...

Min sier at han skal begynne og betale når han føler for det..Helt til nav tok trekk i lønna hans!!! Og i tillegg fikk jeg alle skattepengene hans i fjor;)

Han var alt annet enn beigestra når dette skjedde og han truet med og anmelde meg.He,he!!!!!

Han mener at når jeg klarer å spare litt til barnet så har vi mer enn nok penger. Jadda.... At jeg har økonomisk sans og strammer litt inn slik at jeg kan spare til snuppa er visstnok en indikasjon på at jeg er rik og at han skal slippe å være med på å betale for sitt eget barn.

Samvær har han heller ikke.

Hvorfor fikk jeg egentlig barn med en mann med liten hjerne? Hmm, det kan man saktens lure på...

Kona hans syns det er urettferdig at han skal bruke penger på "lausungen" sin når han har fått to barn med henne. (De giftet seg ETTER at han hadde fått barn med meg.)

13:29, Har du ikke gått til nav og søkt om bidrag der??? Blir irritert på barnefedre som ikke gidder og stille opp for ungene sine.

Annonse

han mener at jeg får dobbel bt så då får det vel holde... han presteret og si det på familievernkontoret også. Han skulle sette meg i et dårlig lys og skulle liksom vise hvor "grådig" jeg er...

Hun bare måpte og lurte på hvorfor han mente at det var min og nav sin ansvar og fø hans barn..også la hun på familievernkontoret til at jeg burde ta bidraget gjennom nav..He,he!

nei her mener barnefar at han har mer penger enn jeg noen gang kommer til å se. det syns jeg er rart ettersom han har søkt nav om gjeldssanering. HAHAHAHHAHAHAA!!! men jeg har tatt alt via nav så nå er det nok ikke lenge før de tar trekk av lønna hans:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...