fløffyløffy Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Er det noen som har tips til hvordan man kan fjerne flekker på gammelt barnetøy? Jeg plukket frem barnetøyet fra førstemann og oppdaget at noen av klærne har fått gule flekker. Selv har jeg ingen anelse om hvordan man fjerner slike flekker.
firebarnsmum Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Prøv å bleke flekkene med klorin, forklaring på hvordan du går fram står bak på flasken:) Har gjort det selv nå på en del babytøy, fikk vekk nesten alle flekkene. Må innrømme at jeg ikke har prøvd det på farget tøy enda, men vil prøve det også. Noe av det hvite tøyet hadde mønster, og det gikk bra det - har ikke blitt bleket. Ellers ser jeg at noen har fått de vekk med vanish, men det har jeg ikke prøvd. Lykke til!
fløffyløffy Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Da blir klorinflasken hentet frem med det samme:)
Gjest Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Min erfaring er at Vanish er oppskrytt og dyrt. Sjelden det har tatt flekker på barnetøy her ihvertfall, og da har jeg brukt både sprayen og pulveret samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå