Gå til innhold

Har arvet masse klær - hva er passende gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så utrolig heldig å arve MASSE klær - så og si full garderobe, inklusive vårposer, utedresser, etc. i alle størrelser. Min snille venninne har selv tre barn og den yngste er ett år eldre enn min lille. Hun vil ikke ha penger for det, men jeg føler absolutt at jeg bør kjøpe noe hyggelig til henne. Hva bør jeg kjøpe, og i hvilken prisklasse? Noen som har vært i samme herlige) situasjon og har gitt noe tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke så mye som deg, men jeg gav likevel et gavekort på et kjøpesenter i nærheten på 500 kroner. Fikk 2 ytterdresser (vinter og vår i reima), samt to fine vårjakker og masse sommerklær/kjoler. Hun ville ikke ha noe for det, men synes det var på sin plass med en liten gave.

Alternativt kan du jo gi henne fotpleie, eller gavekort på en hudpleiesalong eller lignende?

:-)

Skrevet

Så koselig at du har en så snill venninne:-)

Hva med å invitere henne med på kafe for en god lunsj/middag, eller lage noe godt hjemme hos deg? Og/eller kanskje kjøpe noe til barna/barnet hennes?

Da vi gav bort noe klær etter jenta vår fikk hun gavekort på h&m til jul. Var liksom fra hennes datter til vår da som takk for klærne. (Veldig koslig syns vi, men ikke et must.) Så kanskje gavekort på en klesbutikk du vet hun liker å handle til barna sine?

Om dere har badeland i nærheten kan du jo også ta de med dit, eller kino. Alt etter hva som er av interesse for dere. Hyggelig å gjøre noe sammen:-)

Skrevet

Så hyggelig å få så masse fint! Jeg ville ha tatt henne med ut og spandert lunsj eller middag. Evt ville jeg tatt med en fin blomst neste gang jeg besøkte henne.

Skrevet

Så flott å arve klær!

Jeg har arvet masse fra ei venninne. Mye av det han hun arvet fra sin venninne igjen, men uansett har jeg gitt gavekort i klesbutikk og gavekort på massasje.

Middager osv har hun ikke tid og ork til akkurat nå.Men massasje var luksus sa hun.

Skrevet

Tusen takk for tips!Da kjøper jeg et gavekort til henne! Nå står valget mellom klesbutikk, hudpleie/massasje eller Fame fotografer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...