Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, onsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager igjen forhåpentligvis!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 dager igjen...men han er hjertelig velkommen før:)

Skrevet

60 dager igjen, en liten milepel det også! :o)

Er enda glad for at det er en god stund igjen til bittelillebror kommer til verden! Vi nyter nattesøvnen enn så lenge, og jeg har masse mer jeg må fikse før vi får baby i hus!

Forrige lørdag hadde vi barnevakt, utrolig deilig med en romantisk bytur!

Nå til helgen skal vi på spahotell, og jeg har allerede booket meg inn til 80 min "barn i magen" spabehandling, etterfulgt av 50 min spapedikyr! Må nyyyte disse siste ukene!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

21 dager igjen : )

Skrevet

Oi så spennende HI:)

Jeg har også 23 dager igjen til termin i dag, men ingen propp har vandret her enda;) hihi

Men har en del kynnere og press nedover, så noe er på gang, men tiden vil jo vise når han kommer:)

Gleder meg masse til å hilse på lillegutt na:)

Masse lykke til alle sammen:)

Klem

Skrevet

5 dager igjen... utålmodig.. tantebarnet mitt på snart 3 år sa at babyn kommer til søndag ;)

Skrevet

11 dager igjen:-) tror slimproppen har gått og har i 2 dager hatt verk i korsryggen som går ut i hoftene.... hadde noen skikkelige tak går kveld men det må ha gitt seg for sovna og våkna kl 3 å da var alt rolig;-)

men hare en følelse av at det kommer til å skje noe i helga.... merkelig å føle sånn:-D vil jo vise seg om jeg har rett!

Skrevet

23 dager igjen til ul termin..5 dager til mens termin..

Ingen tegn på fødsel men en masse vondter, kraftig bekkenløsning, hevelse 2-3 i beina, og har hatt veldig vondt i korsryggen ut mot hofta di siste dagene... så nå håper jeg det ikke er så lenge igjen :))

Skrevet

6 dager igjen, og ingen tro på at han dukker opp noe før han er heeeelt nødt...

Skrevet

-4dager. Har resignert litt etter at lange turer, nedvask av kjøkken, vinduer og bad samt stipping har null effekt:( Trøste meg med at eg jo blir satt igang teslutt....

Skrevet

55 dager igjen til ul termin, 47 dager igjen til mens termin ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...