Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, onsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 23 dager igjen : Slimproppen min gikk i går, og var tydelig blodtilblanda, hatt smertefulle tak i hele natt, og ikek gitt seg enda, men venter fortsatt på at det skal bli regelmessig. Veldig spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eneste dag igjen til termin. Hadde vondt i ryggen i hele går, uten at det skjedde noe mer. I dag er jeg i dårlig humør, har nok ikke sovet så godt i natt. Men forventer ikke fødsel før til helgen.

Skrevet

11 dager igjen her. Min slimpropp har også gått det siste døgnet (går enda!), og har hatt veldig ubehagelige kynnere i natt, men det har roet seg litt. Løs mage og veldig spent her...

Skrevet

6 dager igjen til snuppa vår skal ut:) Gleder meg til å se hvordan hun ser ut.. Lykke til over her, virker som noe kan skje ganske snart!

Skrevet

12 dager til termin :)

Skrevet

24 dager igjen.

Fortsatt ingen tegn til fødsel på en stund enda her :)

Kan godt vente over påsken for min del.

Skrevet

16 dager igjen:O)

Skrevet

-5 dager, hadde termin på fredag... Overtidskontroll om to dager.

Skrevet

9 dager igjen og en søvnløs natt...

Skrevet

39 dager.

I natt var bekken så vondt at jeg lå våken halve natta. Så nå synes jeg det er fryktelig lenge igjen. Hurra for påska!!! :o)

Skrevet

En dag igjen her!! Håper lillegutt kommer til helgen:)

Skrevet

18 dager og mye vondt ;-) Håper hun kommer snart, jordmorkontroll i dag, så blir spennende å se hva hun sier! :-)

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

25 dager til min termin, litt mer til ultralydtermin som ikke stemmer! ;)

Skrevet

15 dager igjen her, venter på fødselstegn :-)

Skrevet

35 dager igjen her! Føler magen har sunket også nå! Ikke lenge igjen nå nei!

Skrevet

ny uke og 39+0, 9 dager igjen :)

Skrevet

EN bitteliten uke igjen i dag! Håper på fødsel de nærmeste dagene, er sliten av å ikke få sove pga sterke kynnere hele natten. Jordmorkontroll og nok en stripping senere...

Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

44 dager igjen. Begynner å få det litt travelt med alt jeg har planlagt å få ferdig før lille kommer. Men det er bare godt å ha noe å pusle med.

Skrevet

7 dager igjen til termin og er SÅ klar for å bli ferdig...

Skrevet

74 dager igjen. Er sykemeldt pga bekkenproblemer, men har nok å fylle dagene med. Siden vi nettopp har flyttet inn i ny leilighet... Så her går dagene med til å rydde ut av esker, slik at vi kan kose oss i påsken sammen med familie og venner.

Hadde det ikke vært for en super duper kjæreste som setter esker og bokser litt opp fra gulvet, så hadde det ikke blitt så mye gjort her i gården :-) Tar masse små pauser så jeg ikke blir alt for sliten... skynder meg langsomt :-)

Skrevet

10 dager!!! *kom ut*

Skrevet

19 daga igjen !!! forhåpentligvis ikke mer altså :P

Skrevet

0 dager igjen!!!! :) Termin i dag!!!

...men det blir nok ingen terminbaby.

Jeg er i god form, kjente riktignok litt hyppigere kynnere i går og er litt løs i magen. Det er alt! Virker som det skal drøye lenge før noe er i gang, men det kan jo snu seg fort. Er heldig og sover hele nettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...