Gå til innhold

anlsex i går....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i går når vi hadde sex puttet mannen min en finger opp i rumpa på meg mens jeg sugde han... først tok han den inn og ut for så å begyne å tøye rumpe hullet mitt.... det var helt sykt deilig å jeg greide ikke konsentrere meg om sugingen.... fy søren for en herlig følelse.

etter ei stund spurte jeg om han ville være med. da stilte jeg meg på alle 4 mens han sakte kjørte den herlige pikken sin inn i rumpa mi. trengte ikke noe glidekrem da musa mi var så våt at det var nok å bruke saftene derfar til å smøre kuken å rumpa mi inn i. han begynte forsiktig men greide ikke holde seg rolig lenge å pulte meg hardt i rompa. det var sykt deilg mens jeg dro og maserte klitten. plutseliig smekket han meg hardt på rumpa. det var helt vilt hvor diliig det var... så kjente jeg det kom til å gå for meg å ropte det ut til han.. da satte han i gang med å smekke rumpa mi hardt mens ha rå pulte meg. gud så deilig når jeg kom!!! han kom like etterpå å jeg kjente hvordan han pumpet sæden sin langt inn i rumpa mi... håper virkelig han vil prøve dette igjen for fy faen så deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok..

fint for deg..

heldig du da, som tydeligvis har erogene soner i rumpa, for det er det ikke mange kvinner som har..

penisen hans så sikkert kjempedeilig ut etterpå, med avføring på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...:)) synes det er artig hvordan prippene damer som synes analsex er ekkelt av en eller annen grunn trykker på innlegg der det klart å tydelig står at det omhandler analsex.... spørs om dere egentlig synes dette er ett pirrende tema men så "passer" det seg ikke for de fine fruer/rødstrømper å teste ut denne formen for sex selv.. hvorfor tar dere dere ellers tid til å lese inleggene og komentere. HI skriver om sin erfaring om dette temaet og sier bare med dette at hun er fornøyd å har ett bra sex liv.

du sier det ikke er mange kvinner som har erogene soner i rumpa... hmmm vil bare si at jo det er faktisk en vellkjent ting at det er det flesteparten av befolkningen som har både menn og kvinner. og må få si at uvitheten her er stor for om du tror det er vanlig at det blr avføring på penis tar du feil. ja det kan skje, men vanligvis ikke da avføringen ligger lengre opp i tarmene. så HI, bare kos deg med sexen du, høres ut som du har hatt en super natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

synes det absolutt var realistisk jeg. Hørtes ut som hjemme hos oss. Riktignok ikke hver dag, men av og til. Og det er akkurat som jeg skulle fortalt det selv, bortsett fra at jeg ikke haddde fortalt det til noen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt ekkelt av hygieniske årsaker (bakterier), men har lyst å prøve fordi jeg tror det er digg. Så jeg har sagt at jeg vil prøve etterhvert, men at jeg vil han skal bruke gummi. Det er ikke så viktig for ham å ha analsex, sier han, men jeg har likevel fått mer og mer sansen for ideen.

Men du, ikke bland feminisme oppi dette, er du snill, jeg er en slags rødstrømpe, og synes ikke det har noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

synes det er digg jeg, gjort det mange ganger hehehehehe =) Men nå mens jeg er gravid orker jeg ikke tanken av en eller annen grunn =P =P Gleder meg til jeg orker igjen hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er da ganske vanlig å ha analsex av og til, er det ikke? Jeg synes det er kjempedeilig, selv om jeg ikke har rukket å få en orgasme av det, men det kan være fordi mannen blir litt ivrig og ikke klarer å holde igjen så lenge ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...