Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring. Jeg har fått påvist protein i urin, har ødem i føtter, bein og hender, samt "av og på" hodepine. Blodtrykket er litt høgt, men ikke farlig høyt. Legen kaller det truende svangerskapsforgiftning - jeg leverer urinprøve og måler blodtrykk to ganger i uka - er i uke 35. Dette er mitt tredje svangerskap, har aldri hatt slike plager før. Er denne truende forgiftningen grunnen til at jeg føler meg så enormt slapp og tung i kroppen - orker jo ikke noe som helst (ikke det jeg vil engang)? Er 100 % sykmeldt med beskjed om å ta det med ro - så jeg ligger på sofaen, sover litt og bare sløver til ungene kommer hjem fra skole og barnehage, tida går enormt sakte og jeg kjeder meg - men all denne avslappningen gjør meg bare enda sløvere. Tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som kan utsette forløsningen/fødselen er 100% ro og hvile. Best for barnet å få et par uker til inni der, men 35 uker er veldig bra det også, fikk HELLP forrige gang og sønnen min måtte ut i 31+4. Man blir sliten i kroppen, men for all del hvil deg så mye du overhodet klarer :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...