Gå til innhold

Halsbetennelse....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når eg har halsbetennelse er det dessverre ingen ting som hjelper, utover penicillin. Andre har sagt dei opplever noko lindring av å drikke skikkeleg varm te (så ein, litt meir enn nesten, brenner seg), gjerne med honning, andre seier saftis/isklumpar bedøver litt. Søstera mi svergar til repsils-te (repsils oppløyst i kokande vatn) når ho har vondt i halsen.

Det eg gjer når det står på som verst (hadde ein guffen periode i fjor haust med halsbetennelse og påfølgande byll i halsen) er ekkelt nok å spytte ut spytt i staden for å gå og "småsvelge" heile tida, og så heller ta mot til meg og drikke fleire store slurkar vatn på ein gong for å få litt væske i meg.

Heldigvis fungerar penicillinen fort på meg, satsar på at den gjer det for deg og. Halsen pleier å vere bedre ca eitt døgn etter penicillinstart, og omtrent normal etter 2-3 døgn.

God bedring!

Bedre etter ett døgn? Nå ble jeg lettet.

Satt på legevakta i går i 5 timer uten å komme inn. Fikk bare vite at det forsatt kunne gå lang tid, tok da å kjørte til Volvat fikk resept og tabletter da apoteket var stengt.

Legen sa det var kraftig betennelse, dette er fryktelig vondt.

Har aldri hatt dette før, kun ørebet.

Takk for svar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...