Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Jepp, fødte førstemann der og det var helt supert. Nå er både føden og barsel helt nytt der, så nå har det blitt enda bedre med topp moderne rom og utstyr. Gleder meg til å føde nummer to der om kun kort tid:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Har de i det hele tatt hatt fødsler på Aker sykehus på mange år?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Sykehuset er kjempefint. Og det er et fint sted. Jeg var nok utrolig, utrolig uheldig med de som jobbet de dagene jeg var der og det ødela mye for meg. Men jeg tror det er et bra sykehus:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Kjempefin fødeavdeling. Vi fikk kjempestort rom med mye utstyr og mye plass til de forskjellige stadiene til fødselen. Vanlig seng og sånt, lenger inne var det vanlig bad med dusj, og på andre siden et gigantisk badekar, enda lenger inn var det en kjempestor fødeseng som kunne bøyes og vris alle veier for forskjellige fødestillinger. Fikk ikke utnyttet dette "dessverre", pga av at lille nurket hadde det travelt med å komme ut. Da vi ankom fødeavd. ble jeg lempet rett over i fødesenga og hun kom ut på to pressrier. Jordmor og de andre jeg som var innom hos meg var flinke og utrolig koselige Ble så flyttet over til barselhotell, og det er jo bare fantastisk. Kjempestort rom med bad helt for seg selv, er mer overlatt til seg selv, men får all den hjelp du trenger likevel. Er heldig som har fått hotellrom ved begge fødsler (første gang på Ullevål). Lykke til med fødsel
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Fint og hypermoderene sykehus, med dyktige fagfolk. Høyt arbeidspress og stressede jm. Har du en ok fødsel uten store ettervirkninger, og er flink til å kreve din rett, vil du få det fint på barsel. De har forøvrig en super barselpoliklinikk du kan bruke tre uker etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå