Regina Phalange Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hei! Har 7 uker igjen, og har så smått begynt å se på amme BH. Mine vanlige BHer begynner å bli litt stramme og spilene gnager :-( Var på Babyshop og prøvde Bravado seamless. Synes den var herlig og myk, og super med den brede strikken under men str XL virket litt snaut i cup'en. Prøvde også noen Anita BHer, men synes de var stive og ekle. Noen som kan anbefale noe? Tipper jeg må ha 95 F minst :-(
Regnbuepiken Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Hei... Forrige svangerskap ble brystene mine helt enorme i forhold til normalen. Jeg kunne likevel bruke en XL Bravado, seamless (Jeg måtte opp i 105 G sist gang, bruker 80D til vanlig...). Siden når de gikk litt mer ned, så brukte jeg en L.. og etterhvert når slanket meg nedover igjen, så kom jeg ned til nesten som før... Bravadoen er mye strecht i, det var den eneste jeg kunne bruke når slet med brystbetennelser og ernome hovne vonde bryst... Har 10 uker igjen selv nå til nr 2, og må snart ta investere i noen ammebher, for vokser ut av det meste. Dog tror en L holder før føder, så skal jeg ha to xl til etterpå, L bruker jeg igjen når mindre etterhvert..
mossirose Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Vi er flere som leter etter amme-bher i store størrelser gitt. Jeg bruker normalt 85G, og Bravado XL passet ikke til meg, og ei heller Anita sine bh-er. Jeg får en sånn klemt hump på oversiden av bh-en foran. Altså er cupen for liten. Så jeg fortsetter jakten ...
Løvinna82 Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 prøv victorias secret på nett:) De har det meste vil jeg tro, og hvorfor ikke unne seg litt luksus? Ellers så kan jeg anbefale å dra til undertøysbutikker og få hjelp der, det gjør jeg iallefall. Har man stor bryster så er det ikke alltid det er like greit å handle på hm liksom.
MillaCamilla Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Hei Dra på LaLina på Sthanshaugen om du bor i Oslo, de kan hjelpe deg, Jeg bruker vanligvis 70G men måtte opp i 75H. Ammebh'ene til butikker a la Babyshop har gjerne altfor liten cup og altfor stor omkrets
aviatrix*høygravid Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Hei damer!! Jeg bor i Danmark og jeg har lagt min elsk på en ammebh som heter Carriwell..har dem som heter seamless drop cup.. brukte dem forrige gang og det beste jeg syns er at de ikke lager sånn rimg rundt puppen som anita sine bh'er.. de er ikke av de dyreste heller og det er jo et pluss... kjøpte både anita og triumph forrige gang og de pressa, og den gangen jeg fikk brystbetennelse brukte jeg anita.. usikker på om de fåes i norge, men kan jo bestilles på nett og hvis man handler for under 200kr så er det jo tollfritt.. link: www.momshells.dk
Regina Phalange Skrevet 13. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2011 Takk for svar jenter! Virker som det er litt individuelt om man føler om Bravadoen passer... skal dra og prøve den en gang til, for å være helt sikker. Det er salg på de på Babyshop nå Regnbuepiken, så om du har bestemt deg er det smart å kjøpe nå :-) mossirose, si ifra om du finner en god en da. Jeg har jo som sagt litt tid på meg. Skal svinge innom noen undertøysbutikker også.. HM er uaktuelt for meg også.. har vel ikke kunne kjøpe BHer der siden ungdomsskolen! Huff styr dette... Trenger man store str koster de jo gjerne litt, og gidder ikke gjøre bomkjøp til 500 kroner liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå