desemberbaby10 Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 "Lærte" barnet å sovne selv og dette gikk kjapt og greit. Tok tre kvelder. Etter nesten to uker hvor babyen har lagt seg og sovnet av seg selv hver kveld våkner han og gråter. Har prøvd å ta han opp og da er alt i skjønneste orden, så tror ikke det er noe spesielt som plager ham. Må vi starte på nytt nå?? noen andre som har vært i samme situasjon??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Ferber på 4 mnd gammel baby?? Det er ikke anbefalt med slike metoder før barnet nærmer seg 1 år, og stadige tilbakefall er bare én av mange ulemper med denne metoden... så var jeg deg ville jeg nok prøvd en litt snillere metode, som f.eks opp-ned... http://www.sovlillebaby.com/soevntrening.htm
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Dette er garantert et tulle innlegg for å skape debatt. Kan aldri tro at noen med vettet i behold bruker ferber på et 4 mnd gammelt spedbarn.
desemberbaby10 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2011 Gjennomføringen av metoden har jeg gjort i samsvar med helsesøster.. Og han lå aldri lenge å gråt. Den lille tide det tok gikk jeg til ham hvert minutt for å roe. Som resultat sov han mer og bedre.. Altså til det beste for både ham og oss. Navnet på metoden fant jeg ut da jeg leste litt på nettet om legge rutiner, men helsøster anbefalte meg å gjøre leggingen på denne måte da jeg ba om råd i.f.h til leggingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå