Gå til innhold

man vet man er helt tussete forelsket i sin lille baby når

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld gikk jeg gjennom noen bilder jeg har tatt av lille Kai og både jeg og mannen ble helt rørt over hvor fin han er :)

Nesten så jeg har lyst å vekke han for å kose med han sier jeg, men neinei det kan vi ikke gjøre.

Litt etterpå våkner mini og mannen min legger på sprang opp på soverommet for nå skal det koses, han er jo våken!

Jeg løper etter for å forhindre at han vekker han mere, vanligvis er det jo bare å amme litt, så sover han jo igjen.

Men med 2 smilende voksne som lener seg over senga hans, så kan jo mini ikke gjøre annet enn å smile sitt største smil :D

Fikk hvertfall kosa litt og det tok mini 1 time å sovne igjen, så nepper noe vi kommer til å gjøre igjen med det første :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa...I know the feeling! <3

Vi er jaggu heldige som får oppleve sånn en lykke!

Skrevet

Hehe, kjenner mer igjen der. Hver gang vi hører lyd fra soverommet så springer vi om kapp for å gi han smokken eller snu han rundt på ryggen igjen (som regel det han våkner av)

Da står vi lenge over senga og beundrer han begge to og forteller hverandre hvor fin han er og flirer litt når vi kommer på hvor sta han er :P

Rart å tenke på samboeren min som hatet såååå å snakke om følelser å slik, og nå nusser og klemmer han på lillegutt hele tiden, og forteller meg at vi har verdens nydeligste baby ilag :)

Skrevet

Hihihi, bare vent til han når trassalderen, da krangler dere om hvem det er sin sønn... ;-P Her er alltid storesøster pappas pike når hun er snill, men hun er bare min datter (ifølge min mann) når hun trasser... ;-D

Skrevet

hehe, ja vi er alle sammen kjempeheldige som har så fine små :)

Men som også nevnt her, trassalderen kommer nok den også, og da blir det sikkert som en rosa og en blå sier :)

Men for nå, så nyter vi at han er forholdsvis enkel å ha med å gjøre og at han smiler dagen lang, kjempestor forvandling de siste par mnd, fra hyling dagen lang til smiling dagen lang, kan ikke bli bedre. Og da glemmer man jo fort hvor hardt det var istarten. Til og med min mann som sa at vi ikke skulle ha flere barn, synes nå at vi skal prøve igjen :D hihi :)

Men venter nok til etter sommeren, ellers blir de litt for tett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...