andreita med 2 prinsesser Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 ..etter 15 måneder med prøving, en SA og påvisst dårlig sædkvalitet hos min mann har jeg testet posetivt med clearblue med ikm i dag På testen stod det 2-3 uker Nå er det bare og be til alle guder om at denne spiren sitter i 8 måneder til Er overlykkelig for at vi har fått dette til, hadde ikke mye tro, men min mann har fått vitaminer for og forbedre sædkvaliteten, og det viser seg absolutt og ha hjulpet, pluss at denne pp har jeg ikke hatt tid til og tenke på det for vi har hatt et bryllup i familien og det har vært veldig mye og planlegge og organisere Vi velger og ikke si dette til noen da jeg hadde en SA i sept.vi venter og håper at dette går bra Har mensmurringer, men på en litt annen måte og veldig ømme pupper Lykke til videre, vil ennå være litt her med dere før jeg tør og trippe inn på 1.trim
Frk Hansen Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Gratulererer! Alltid ekstra hyggelig når det klaffer for noen som har ventet lenge
abelone3 Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så masse! Vi har også samme problemet som dere. vanskelig pga dårlig sædkvalitee, så ente med prøverør å nå har vi en super liten gutt. Men hvilke vitaminer var det som funket? kjekt å vite til neste prøveforsøk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå