Gjest Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Wops.... Jeg er kun 7 uker på vei, og allerede ser det ut som jeg er i 3.mnd. Vet at mange får mer gass og blir forstoppet, greit nok, men jeg skal jo holde dette skjult en stund til. Det må nevnes at jeg ikke er den største kvinnen(168 og 50kg), trener mye og har i utgpkt helt flat mage.....Har store gensre på meg, men ikke helt lett i treningssammenheng. Noen som har gode råd?
Eplebiten Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Sliter litt med det samme. Gode råd hadde vært fint.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg har samme problem, jeg er 6+4.... og magen er oppblåst som bare det!!! Jeg jobber i bhg og bruker mye tunikaer for tiden, hettejakker (pga glidlåsen så buler den automatisk) og lag på lag slik at magen skjules litt =)) Jeg har også tenkt å holde dette hemmelig i hvertfall til etter at jeg har vært hos legen om ca 4 uker, helst til en stund etter uke 12 =))
Termin 1.des. Hurra! Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Me too! (7+7) Helt vilt hvordan det plutselig er en ballong foran!! Om morgenen er den helt fin men så utvider den seg ila dagen og om kvelden er det - som du sier Lillemio1 - 3-måneders-bul.. MINST! Kan noen som har opplevd dette gi oss fohåpninger om at dette vil gi seg snart? Aller helst før den ekte graviditets-bulen begynner å vises... For DEN kulen vil jeg gjerne se ta form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå