Gå til innhold

Har vært sammen med mannen i 5 år,, og enda har han faen ikke tatt første steget til og ha sex:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har samme problem med min mann, han har forklart at han aldri har brydd seg så mye om sex. Men når vi har sex er den god, bare synd jeg må ta initiativet heeele tiden.

Tro hva de vil, mange tvilende sjeler her :S

Han er kåt og liker ser, han bare legger aldri opp til det :( eller når sant skal sies han har prøvd når jeg er pms :P haha

Annonse

Oi, a tror jeg nok at jeg hadde blitt litt bekymret gitt... her pleide det å være ca 50/50 fordeling på å ta iniativet, men nå er jeg vist blitt en sliten småbarnsmor og det er 95% gubben som får noe på gang. ;)

tenkte og prøve en uke, og se hva responsen blir :)... men redd jeg blir veldig humør syk og lei meg om han bare blir sittende og og ikke tar takk i meg ;)

Hi

vet du HI, det er uhyre sjelden jeg tar initiativet til sex her i gården. delvis fordi jeg er redd for å bli avvist (noe som henger igjen fra tidligere "partner") og delvis fordi jeg ikke rekker det før han har lagt frempå minst tre ganger allerede. jeg bruker så lang tid på å bestemme meg om jeg har lyst. jeg har ingen automatikk i å bli kåt, jeg må bli gjort kåt, om du skjønner. det er ikke noe morsomt og sambo trekker det ofte frem i dårlige perioder. de gangene jeg virkelig har lyst så tørr jeg ikke si noe, fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.. og da blir jeg bare liggende og vente... :)

det jeg vil frem til er at du kanskje kan ta det opp med han. hos meg er problemet at han har for mye lyst igjen.. kunne sikkert gjort det hele tiden, mens jeg kan godt være foruten en uke eller to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...