Gå til innhold

Starter fødselen oftest på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld legger jeg meg med forhåpninger om at riene skal starte i løpet av natta. Har ikke helt troen på at det vil starte på dagen... Jordmor fortalte også det at rienne oftest startet når kroppen var helt avslappet, altså på natta...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør også som deg - store forhåpninger til natten..Men da jeg fødte sist gikk vannet kl. 06.00 ca på morgenen, og fødte i løpet av den dagen. Så det finnes nok unntak.

Alle sier det skjer når du minst venter det! Ha,ha - særlig at det går an å ikke tenke på det liksom!!

Skrevet

Hehe :) Det er sant! Tenker jo konstant på at fødsel kan starte nå...

Hadde masse mensmurringer natt til i dag, holdt på i flere timer! Håper på mer action i natt :)

Skrevet

Da ønsker jeg deg en goood natt - og håper det skjer noe!!

Jeg har murringer nå, og noen vonde kynnere...men, det går nok over denne gangen også! Har 8 dager til termin enda, så får prøve å være litt tålmodig!

Lykke til! :)

Skrevet

Med mine 2 første startet d på kvelden:) blir spennende å se når fødsel nr 3 starter:)

Skrevet

Håper også på fødsel hver natt og klarer vel egentlig ikke tenke på noe annet selv ikke når jeg er oppe på toalettet om natta. Vil liksom noe mer skal skje. Så å la vær å tenke på det er ikke lett!

Mye kynnere og romstering i bekkenbunn hver kveld. Vi får bare vente, lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...