Gromjenta Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 nå kjenner jeg at nervene kommer skikkelig, ikm dag i morgen og synes jeg har fått mer mensenmurringer i dag enn de siste dagene. brystene har blitt yderst lite ømme....men er LIVREDD for at jeg skal våkne i natt av at tanta har ankommet!! VIL IKKE VIL IKKE!! nå har det gått så langt at jeg har prøvd noe jeg har lest mye om her inne, "tappe-tafsing"!! ble jo litt nyskjerrig og måtte sjekke om konsistensen var riktig + åpning osv siden jeg har testet positivt flere ganger men ikke kommet over mens dato enda- NERVØS!! som sagt, så gjort, den var ganske langt opp, kjentes ganske hard ut og kjentes ut som en lang grop men var ikke slik at det kjentes ut som eb åpning, bare en kant. vanskelig å forklare!! tror ikke jeg ble NOE klokere av "inspeksjonen" men hååååper tanta holder seg LANGT unna, ellers så....!! enn med deg?
Gjest Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 hei.. er nok her enda jeg.. :-(( ikm er i dag tror jeg.. fikk jo svakt posetiv på cb pluss for et par dager siden..men tror det var ønsketenkning.. for i dag var den negativ.. plus at jeg svidde av cb digital..ikke gravid... demonterte den testen etterpå... da kunne jeg godt se en strek... ;-)) uff så teit jeg er... så jeg vet ikke jeg... har heller ingen tegn til at mens skal komme.. får vel bestille meg flere billigtester... lageret er tomt...så rart... :-) har aldri skjønt noe va tappetafsingen jeg... så det tror jeg jeg holder meg unna... hvordan går det? tatt noen test i dag da? ønske oss lykke til jeg... klem
Gromjenta Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 UFF så kjedelig...håper lykken snur snart:)) har ikm i dag jeg og, kjenner mensenmurring og er OFTE på do og venter å se blod når som helst!! har ikke testet siden mandag men da var test og kontrollsteken like sterke etter 1 min ,så tror ikke jeg skjønner noe hvis tanta kommer i dag!! er det isåfall en kjemisk graviditet?? tenkte streken ikke ville bli sterkere etterhvert når det var kjemisk?? jeg renner på do om natta, har kvalme som kommer og går, men det kan jo hende dette "bare"er mine nye pms plager ;P hvis ikke tanta er kommet innen mandag skal jeg ta en digital, bare for å se om det står 2og mer;))
Gjest Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 DU er nok GRAVID du.. :-))) det er jeg helt sikker på!!!! bestilt nye tester jeg nå...... :-))) håper mens holder seg borte.. renner på do helt tiden jeg å.. bare for å forsikre meg om at men ikke er kommet.. :-) skal holde deg informert..
Gromjenta Skrevet 13. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2011 skal slippe jubelen løs neste uke hvis jeg enda ikke har fått noe mens:)) murringene ligger mest i korsryggen og lite framme nede i magen som jeg bruker før mens, så må vel selvfølgelig bare ta det som et godt tegn... kjenner jeg er utålmodig ja, haaater å vente!! vet ikke om du har nevnt det før, men har du mange barn fra før?
Gjest Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 skjønner at du hater å vente ja.. det gjør jeg å.. jeg har 3 stk fra før,,men det er noen år siden siste fødsel.. (har hatt mange SA og MA) sambo har 1. så her blir det en stoooor familie..
Gromjenta Skrevet 13. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2011 oi, ja da blir det liv i leiren;)) koselig med storfamilie da:) jeg har alltid sagt at jeg ville ha 3 barn så da har jeg vel fått viljen min da hvis alt går bra;) den eldste begynner på skolen i år så kjenner jeg begynner å bli nervøs for at vi plutselig skal bli sittende alene i huset....tiden går så alt for fort når man har småunger, er ikke alltid det er noe jeft å tenke på nei:)) dessuten går hun å maser om at hun vil pappa skal snakke med mamma så hun kan få baby i magen!! de er nå søte da :-D
Gjest Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 ja her blir det nok liv i leiren som det kommer småfolk ja.. :-)) koselig det. minsta her går å maser om å bli storsøster.. hun er 7 år. åååå, jeg vil være gravid nåååå.. .-))
Gromjenta Skrevet 13. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2011 ingen mens ennå...kun gult tykt utflod!! what?!! jeg er blitt sår i halsen og er skikkelig svimmel...blir gærn snart av dette!!kjenner dessuten at jeg er sånn akutt trøtt i dag, har egentlig hadd masse energi den siste uka så vet ikke helt hva jeg skal tro....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå