Gå til innhold

I dag har det for meg skjedd et lite mirakel..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

..etter 15 måneder med prøving, en SA og påvisst dårlig sædkvalitet hos min mann har jeg testet posetivt med clearblue med ikm i dag

På testen stod det 2-3 uker

Nå er det bare og be til alle guder om at denne spiren sitter i 8 måneder til

Er overlykkelig for at vi har fått dette til, hadde ikke mye tro, men min mann har fått vitaminer for og forbedre sædkvaliteten, og det viser seg absolutt og ha hjulpet, pluss at denne pp har jeg ikke hatt tid til og tenke på det for vi har hatt et bryllup i familien og det har vært veldig mye og planlegge og organisere

Vi velger og ikke si dette til noen da jeg hadde en SA i sept.vi venter og håper at dette går bra

Har mensmurringer, men på en litt annen måte og veldig ømme pupper

Lykke til videre, vil ennå være litt her med dere før jeg tør og trippe inn på 1.trim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, håper virkelig spiren sitter hele veien:o). Lykke til videre :o).

Håper vi treffes på 1 trimester snart:o)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Håper den klamrer seg fast!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye..

Skal holde armer og bein krysset for deg :o)

Skrevet

Endeliiig:-)

Gratulerer så masse med spire. Det var dere virkelig forunt!!

Du startet vel prøvingen samtidig med meg.

Krysser fingrene for at dette går veien!! :-)

Skrevet

Tusen takk for svar til alle, og ja Lillemy endelig

Takk for gode ord nàr motet har vert nede,og na, er det ikke lenge til dere far mote den lille

Haper alt star bra til med deg

Skrevet

Gratulerer! Og lykke til med svangerskapet. Dette skal gå så bra skal du se ;)

Skrevet

Heisann, ja jeg må stadig innom siden "bli gravid" og se hvordan det går med de "kjente"...:-)

Med meg går det bare bra. Er kommet i uke 27 og magen begynner og bli stor og det er litt vondter her og der..., men det hører med!

Var på 3D ultralyd her om dagen og i magen ligger en liten gutt og spreller:-)

Skal inn til Keisersnitt 14 Juli, så det er ca 3 mnd igjen nå:-)

Lykke, lykke til videre!!!! Skal nok følge med deg fremover:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Hvilke vitaminer fikk din mann for å forbedre sæd-kvaliteten? :)

Skrevet

Kristin87

Hei, vi bor i Spania og har fàtt resept av gynokolog pa noe som heter ANDROFERTI, det skal hjelpe p`a kvalitet , antall og forbedre de late svommerene

Skal til legen i morgen for og fa det bekreftet der, er saaaaaaaaaa glad

Skrevet

NOTERT:D:D

Er SÅ glad på dine/deres vegne!!!!!!

Skrevet

Gratulerer! Så fint! Nå går det bra, skal du se :-D

Skrevet

Så bra Andreita! Endelig!!

Vi begynte å prøve samtidig! Jeg husker deg godt fra desperate housewives tråden!

Jeg hadde også 1 sa og en exu, og 16 pp bak meg når jeg testet positivt for 5 uker siden!

Endelig var det vår tur!l

Julemirakel på deg da:-)

Stooor klem!

Skrevet

gratulerer så mye! Håper den sitter!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Den sitter nå, så senk skuldrene :)

Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye, nå var det virkelig deres tur;o)

Skrevet

Gratulerer så mye:-)! Så hyggelig å høre

Jeg skulle gjerne vite mer om det produktet din mann har tatt, fant ingrediensliste på nett, men jeg forstår ikke noe særlig spansk. Kan du spansk og kunne du ev. vært behjelpelig med å oversette ingrediensene?

Min mann har også dårlig sædkvalitet, og forsto dere har fått dokumentert gode resultater ved dette tilskuddet.

her er linken jeg fant på nett:

http://www.farmacs.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=93:androferti&catid=50:de-la-infertilitat&Itemid=53

Skrevet

Gratulerer :):)

Hvor i Spania bor dere? Bor i Spania selv,og prøver..

Skrevet

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR

I dag har jeg vært og fått det bekreftet hos legen med urinprøve, føler det blir litt mer virkelig

Gratulerer til dossa 8 pp med posetiv test

Til misspetronella, prøvde google traductor men fikk den ikke til og virke i dag, men det er vitaminer i androferti, min mann tar det i små pulver poser, en morgen og en kveld, og det jeg vet om innholdet uten og lete i google traductor er zink,som er veldig bra for svømmerne10mg i hver pose, altså 2omg for dagen, E vitamin (10mg).vitamin B12, vitamin B9(folat), skal se om jeg kan få oversatt det senere

Man kan kjøpe på nett eller på apoteket her nede, ganske dyrt, 880 kr pr pakke som varer i en måned

Min 3 måneders bruk da sædcellene bruke ca 60 dager på og lage seg sier legen

Vi bor på Mallorca og har bodd her i 12 år n¨å, men savner jo gamlelandet da

Klem jenter

Skrevet

Gratulerer så mye med spire i magen :) !! Håper jeg følger etter deg til 1. Trimester om ikke så lenge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...