Gå til innhold

flere enn meg som har lite penger fortiden...?

Anbefalte innlegg

nå er jeg så lei, har siden januar omtrent ikke hatt inntekt. han har vert arbeidsledig i påvente av permisjon, og jeg student. har hatt alt mellom 10 000-20000kr å leve for i mnd de siste 4 mnd...!

og da mener jeg til ALT, regninger og ALT skal betales med dette. med da en 5åring og en nyfødt så er ikke det så lett....

trenger å høre at flere har det som meg.

og nei, vi er ikke unge foreldre med lav til ingen utdannelse. likavel...

Fortsetter under...

Ja, jeg har levd på 970-5000kr de siste mnd. Tungt, men man klarer det man må. Ble arbeidsledig etter endt perm. Fikk ny jobb like etterpå, men fikk få vakter. Også ble det noe rot med dagpenger og etterbetaling (selvsagt), så vi (Samboer) har levd på hans lønn på ca. 20000kr og mitt lille bidrag til husholdningen. Skal sies at vi har jo igrunn hatt mye penger, men har vært vant til at vi har hatt dobbelt opp i mndslønn, også kom det regninger for 20000 tilsammen de siste 3mnd. (tvlisens, forsikring, strøm, nettleie, eiendomskatt, kommunale avgifter, veiavgift. ) Men vi har klart oss, så skal ikke klage..

Annonse

vi og har klart oss, men det er sinnsykt tungt! vi og har jo hatt mye regninger, mars alene hadde vi regninger for over 14000kr etter jeg hadde utsatt de jeg kunne, og inntekt på 17 000kr. vi har itielgg bil og er avhenging av den for å levere i bhg og komme meg på skolen... kunne tatt buss, men er ikke lett å prioritere når min nyfødte er hjemme og eg vet at turen fra og til tar minst 2 timer mer enn den trenger...

hi

Nei, du er ikke alene. Merker det godt nå, ja :(

Men denne tiden av året er alltid veldig tøff, med masse avgifter o.l.. Vann, kloakk, tv-lisens, årsavgifter osvosv, i tillegg til alle de faste utgiftene våre :(

Prøv å trøste deg med at det blir bedre når det nærmer seg sommer. Da får man feriepenger, kanskje litt skattepenger o.l =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...